Nowe wymagania i korzyści w ramach Google Partners

image title

Ruszył nowy program Google Partners, a w ramach niego nowe korzyści. Od lutego 2022 roku nowi klienci Google Ads mogą otrzymać aż 500 $ od Google na swoje kampanie reklamowe. To dobra wiadomość dla nowych klientów Google Ads korzystających z usług agencji, która posiada status Google Partner.

Memtor Marketing będący agencją marketingową, która jest Partnerem Google od 2011 roku (w ramach działalności gospodarczej), w lutym 2022 roku spełniała także bieżące wymagania dla partnerskich agencji stawiane przez spółkę z Doliny Krzemowej. Możemy zatem wykorzystywać dla nowych kont Google 500 $ (lub równowartości w miejscowej walucie) na zasilenie kampanii Google Ads, podczas gdy do tej pory budżet promocyjny dla nowych kont wynosił 100 $.

Nowe konta klientów otrzymają kwotę promocyjną w wysokości 500 USD po osiągnięciu w ciągu 60 dni wymaganej wartości wydatków wynoszącej równowartość tej kwoty . Wszyscy uczestnicy programu będą mogli skorzystać z aktualnych ofert promocyjnych na kontach klientów do końca marca 2022 roku. Najpewniej zgodnie z dotychczasową polityką program zostanie przedłużony, ale nie ma pewności, czy na nowych, bardziej atrakcyjnych zasadach.

Informacje o kwalifikowaniu się konta do promocji

Na każdym koncie zarządzanym przez konto menedżera Google Ads zostanie zastosowana oferta promocyjna, jeśli spełnia ono te wymagania:

  • konto menedżera jest Partnerem lub Partnerem Premium;
  • włączona jest funkcja „Oferty promocyjne”;
  • na koncie nie są zastosowane żadne inne promocje;
  • konto jest rozliczane w kraju, w którym dostępne są oferty promocyjne Google Partners;
  • pierwsze wyświetlenie reklamy na tym koncie miało miejsce w ciągu ostatnich 14 dni.

    Szczegóły oferty promocyjnej dla programu Google Partners znajdziesz na stronie: https://support.google.com/google-ads/answer/7624810
Źródło grafiki: Ludzie plik wektorowy utworzone przez pch.vector – pl.freepik.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.