Loading
Memtor Marketing

Blog

Reklama i pozycjonowanie

Facebook wprowadza niezależną zewnętrzną tablicę. Ma ona umożliwić użytkownikom odwołanie się do niezależnego organu w kwestii dodanych lub usuniętych postów. Ma w ten sposób również zadbać o to, by nie została naruszona prywatność użytkowników Facebooka.» LinkedIn wprowadziło możliwość kierowanie reklam również względem zainteresowań zawodowych użytkownika. Dzięki temu reklamodawcy będą mogli łączyć zainteresowania zawodowe z pozostałymi, by wyświetlać jeszcze trafniejsze reklamy. […]

Czytaj więcej

Marketingowe nowości 12/18

Instagram wprowadził szereg nowych funkcji, które na celu mają zwiększenie zaangażowania odbiorców. Pierwszą ciekawą funkcją jest możliwość dodania interaktywnej naklejki odliczania. Drugą jest naklejka z możliwością zadawania pytań podczas transmisji na żywo.» Wtyczka AMP do WordPressa otrzymała ważną aktualizację pozwalającą na tworzenie stron wyłącznie z AMP, odtworzenie zawartości, uporządkowanie kodu CSS czy tworzenia treści AMP w pełni zintegrowanych z WordPressem […]

Czytaj więcej

Marketingowe nowości 11/18

W tym miesiącu dowiesz się o nowościach w Google Ads, wyszukiwarce Google, analityce Facebook czy Google Moja Firma. Połączenia z rozszerzeń lokalizacji reklam Google mogą być teraz liczone jako konwersje, o ile włączone jest raportowanie połączeń na poziomie konta. Domyślnie połączenia będą liczone jako konwersja po 60 sekundach, jednak użytkownicy będą mieli możliwość zmiany domyślnego ustawienia na dowolnie długi czas. […]

Czytaj więcej

Marketingowe nowości 9/18

W najnowszym artykule ciekawostki na temat serwisów Youtube, Google, Facebook, WordPress oraz jakie umiejętności należy posiadać, by przeżyć w erze sztucznej inteligencji. W reklamach Google zaktualizowano możliwości kierowania w dopasowaniu ścisłym do słów kluczowych o tym samym znaczeniu. Dzięki tej zmianie reklamodawcy korzystający z tej funkcji będą wyświetlać swoje reklamy przy wynikach wyszukiwania zawierających także inne terminy o tym samym […]

Czytaj więcej

Marketingowe nowości (7-8/18)

Nowości opisuje głównie zmiany w Google – wprowadzane nowe produkty, raporty, możliwości i funkcjonalności w Google Ads, Search Consol czy algorytmie wyszukiwarki. Google uprościło działanie nowej wersji narzędzia Google Search Console. Dodano raporty linków łączące „linki do twojej witryny” oraz „linki wewnętrzne”, a powiązane ze sobą raporty, które wcześniej znajdowały się w osobnych sekcjach, umieszczono w jednej. Dodatkowo w nowej […]

Czytaj więcej

Dlaczego warto zoptymalizować stronę pod kątem wydajności? Google już dawno potwierdziło, że szybkość oraz łatwość poruszania się po stronie przez Googlebota są ważne. Czas wczytywania strony jest jednym z ważniejszych elementów User Experience. Ma duże znaczenie chociażby na zadowolenie użytkowników, a co za tym idzie również inne czynniki behawioralne. Z punktu widzenia pozycjonowania, TTFB (Time To First Byte) i TTLB […]

Czytaj więcej

Tym razem większość nowości opisuje zmiany w Google – wprowadzane nowe możliwości i funkcjonalności. Na koniec artykuł o niepokojące trendy w SEO. Na platformie SMX pojawiły się nowe funkcje Google Adwords mające zwiększyć sprzedaż i wyniki pomiarów. Jedną ze zmian jest wzbogacenie kampanii wideo Youtube o rozszerzenia lokalizacji. Jak twierdzi Google może to zwiększyć klikalność o ponad 15%. Kolejną, jest […]

Czytaj więcej

Marketingowe nowości (5/18)

W tym miesiącu o aktualizacji w Google Trends, nowych algorytmach tworzących „spójne” treści, kampaniach Google AdWords wykorzystujących uczenie maszynowe, aby zmaksymalizować wartość konwersji, czy pierwszej na świecie aplikacji analitycznej Facebooka, która pozwala zbadać wydajność stron biznesowych dla systemów iOS i Android. Google ogłosiło ważną aktualizację narzędzia Google Trends. Zmiany dotyczą: nowych funkcji, prostszej nawigacji, większej ilości sposobów na przeglądanie danych. […]

Czytaj więcej

Planowanie zasięgu w Google Adwords i wiele innych ciekawych nowości ze świata marketingu internetowego w kwietniu.   Google AdWords na rynek wprowadził nowy format nazywany wideo typu Outstream. Dostosowany jest on wyłącznie do urządzeń mobilnych i ma na celu zwiększenie zasięgu kampanii poza YouTube. Reklamy będą wyświetlane użytkownikom automatycznie jednak bez dźwięku. Dopiero po kliknięciu w reklamę włączy się dźwięk. […]

Czytaj więcej