Loading
Memtor Marketing

Blog

Reklama i pozycjonowanie
image title

W tym miesiącu naprawdę dużo się działo. Zapał i energia pourlopowa chyba dały o sobie znać. W naszej prasówce znajdziecie jedne z ważniejszych informacji marketingowych z Polski i ze świata. Zapraszamy do lektury! Facebook wyposaża Instagram Direct w najlepsze opcje Messengera i łączy Messenger z wiadomościami na Instagramie. Teraz będzie możliwe przesyłanie wiadomości między platformami. Pojawi się łącznie 10 nowych […]

Czytaj więcej
image title

Google Analytics ogłosił nowe ustawienia prywatności, które dają marketerom większą kontrolę nad gromadzeniem danych. Wydawcy mogą teraz wyłączyć personalizację, usunąć dane i skorzystać z innych ustawień, które mają wpływ na prywatność danych konsumentów. » Bezpośredni konkurent TikToka czyli Instagram Reels, pozwalący na tworzenie i publikowanie 15- sekundowych filmów pojawi się w 50 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych. W przeciwieństwie […]

Czytaj więcej
image title

Najnowsza wakacyjna prasówka z zebranymi informacjami ze świata marketingu interetowego. Jakie nowe funkcje czekają na nas – reklamodawców? Jakie nowe możliwości mają właściciele stron internetowych, by zwiększyć ruch na swoich stronach? Odpowiedzi czekają w prasówce.

Czytaj więcej
image title

Google wdraża drugą dużą aktualizację algorytmu w 2020 r. Zyskują wyniki lokalne, a tracą słabe treści, których wartość jest oparta na czynnikach zewnętrznych. » Google udostępnia linki pomocy technicznej dla firm, które mogą publikować bezpośrednio w swoich profilach biznesowych w Google Moja Firma. Handlowcy będą mogli dodawać link do darowizny lub link do karty podarunkowej. » LinkedIn udostęnia możliwość tworzenia wirtualnych wydarzeń. Wirtualne […]

Czytaj więcej
image title

Google Moja Firma wprowadza nowy typ postów zaprojektowanych dla ogłoszeń dotyczących COVID-19. Aktualne wpisy będą pojawiały się u góry na profilu firmy w wyszukiwaniu lokalnym. » Facebook udostępnił zestaw szablonów do wysyłania wiadomości, które mają pomóc firmom informować klientów o zmianach w usługach wywołanych pandemią COVID-19. » Google wprowadza bezpłatne narzędzie, które pomoże firmom tworzyć krótkie filmy promocyjne. YouTube Video […]

Czytaj więcej
image title

Wiele się zmieniło w Polsce i na świecie pod wpływem koronawirusa. Giełda i gospodarka zawrzała. Ta prasówka będzie wyjątkowa. Pojawią się tutaj newsy, które aktualnie miały największe znaczenie w branży marketingu. W tym przypadku są one też zmianami sytuacyjnymi, nie tylko innowacją. Od 1 marca Google traktuje atrybut linku nofollow jako wskazówkę, a nie dyrektywę, do celów indeksowania. Google już […]

Czytaj więcej