Loading
Memtor Marketing

Blog

Reklama i pozycjonowanie
image title

Facebook wprowadza niezależną zewnętrzną tablicę. Ma ona umożliwić użytkownikom odwołanie się do niezależnego organu w kwestii dodanych lub usuniętych postów. Ma w ten sposób również zadbać o to, by nie została naruszona prywatność użytkowników Facebooka.» LinkedIn wprowadziło możliwość kierowanie reklam również względem zainteresowań zawodowych użytkownika. Dzięki temu reklamodawcy będą mogli łączyć zainteresowania zawodowe z pozostałymi, by wyświetlać jeszcze trafniejsze reklamy. […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 12/18

Instagram wprowadził szereg nowych funkcji, które na celu mają zwiększenie zaangażowania odbiorców. Pierwszą ciekawą funkcją jest możliwość dodania interaktywnej naklejki odliczania. Drugą jest naklejka z możliwością zadawania pytań podczas transmisji na żywo.» Wtyczka AMP do WordPressa otrzymała ważną aktualizację pozwalającą na tworzenie stron wyłącznie z AMP, odtworzenie zawartości, uporządkowanie kodu CSS czy tworzenia treści AMP w pełni zintegrowanych z WordPressem […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 11/18

Połączenia z rozszerzeń lokalizacji reklam Google mogą być teraz liczone jako konwersje, o ile włączone jest raportowanie połączeń na poziomie konta. Domyślnie połączenia będą liczone jako konwersja po 60 sekundach, jednak użytkownicy będą mieli możliwość zmiany domyślnego ustawienia na dowolnie długi czas. Dodatkowo raporty połączeń i wiadomości są dodawane do głównej karty rozszerzeń w reklamach Google.» „Docelowy udział w wyświetleniach […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 9/18

W reklamach Google zaktualizowano możliwości kierowania w dopasowaniu ścisłym do słów kluczowych o tym samym znaczeniu. Dzięki tej zmianie reklamodawcy korzystający z tej funkcji będą wyświetlać swoje reklamy przy wynikach wyszukiwania zawierających także inne terminy o tym samym znaczeniu. Ma to pomóc dopasować reklamy do wyszukiwanych haseł, których każdego dnia jest aż 15%, jak podaje Google. » Google wprowadza pionowe […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości (7-8/18)

Google uprościło działanie nowej wersji narzędzia Google Search Console. Dodano raporty linków łączące „linki do twojej witryny” oraz „linki wewnętrzne”, a powiązane ze sobą raporty, które wcześniej znajdowały się w osobnych sekcjach, umieszczono w jednej. Dodatkowo w nowej wersji użytkownicy mogą sprawdzić raport na temat mobilności i powiadomić Google o usunięciu problemu. Pojawiła się również możliwość dodania i weryfikowania nowej […]

Czytaj więcej
image title

Dlaczego warto zoptymalizować stronę pod kątem wydajności? Google już dawno potwierdziło, że szybkość oraz łatwość poruszania się po stronie przez Googlebota są ważne. Czas wczytywania strony jest jednym z ważniejszych elementów User Experience. Ma duże znaczenie chociażby na zadowolenie użytkowników, a co za tym idzie również inne czynniki behawioralne. Z punktu widzenia pozycjonowania, TTFB (Time To First Byte) i TTLB […]

Czytaj więcej
image title

Na platformie SMX pojawiły się nowe funkcje Google Adwords mające zwiększyć sprzedaż i wyniki pomiarów. Jedną ze zmian jest wzbogacenie kampanii wideo Youtube o rozszerzenia lokalizacji. Jak twierdzi Google może to zwiększyć klikalność o ponad 15%. Kolejną, jest wprowadzenie reklam displayowych przedstawiające kupującym co sprzedaje się w sklepie fizycznym i zachęcenie ich do odwiedzenia tego sklepu. Ostatnią funkcją jest przedstawienie […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości (5/18)

Google ogłosiło ważną aktualizację narzędzia Google Trends. Zmiany dotyczą: nowych funkcji, prostszej nawigacji, większej ilości sposobów na przeglądanie danych. Interfejs narzędzia przeszedł przeprojektowanie, aby był zgodny ze strukturą Material Design, która wygląda i działa atrakcyjnie, niezależnie od tego, czy używasz Google Trends na komputerze, czy urządzeniu mobilnym. » Google opublikował badania nowego algorytmu, który na podstawie stron twoich oraz konkurencji […]

Czytaj więcej
image title

Google AdWords na rynek wprowadził nowy format nazywany wideo typu Outstream. Dostosowany jest on wyłącznie do urządzeń mobilnych i ma na celu zwiększenie zasięgu kampanii poza YouTube. Reklamy będą wyświetlane użytkownikom automatycznie jednak bez dźwięku. Dopiero po kliknięciu w reklamę włączy się dźwięk. Dzięki temu reklamodawcy będą płacić tylko kiedy reklama zostanie faktycznie wyświetlona. » W Google Adwords wprowadzono nowe […]

Czytaj więcej