Loading
Memtor Marketing

Blog

Reklama i pozycjonowanie
image title

7 listopada na światło dzienne wyszła wersja 1.2 Google Ads Editora. Ta najnowsza wersja zawiera obsługę nowych typów kampanii i aktualizacje zarządzania wieloma kontami. Wprowadzone zostały udostępnione listy wykluczających słów kluczowych oraz przeszukiwanie po rodzajach błędów na kontach i kampaniach. » Przeglądarka Chrome zamierza ostrzegać o wolno ładujących się stronach. » Reklamy produktowe będą się pojawiać na stronie głównej YouTube […]

Czytaj więcej
image title

Tym razem zdecydowaliśmy się publikować na bieżąco informacje o nowościach branżowych, dlatego mimo że październik się nie skończył już na naszym blogu pierwsza dawka newsów, a po weekendzie kolejna. Zapraszamy do lektury! Wszelkie komentarze są mile widziane. Google Search Console udostępnił dwa nowe raporty wyników wyszukiwania wideo, które pozwalają SEO i właścicielom witryn dowiedzieć się więcej o wydajności treści wideo […]

Czytaj więcej
image title

Miesiąc wrzesień obfitował w wiele nowinek w produktach Google, o niektórych informowaliśmy już na fanpage’u – zmiany w sposobie oznaczania linków, rozszerzeniu ulega „rel nofollow”, wydane zostały nowe wytyczne dla kryteriów jakości stron zespołu SQR, zmiany obejmują także Google Ads czy YouTube. A Facebook będzie ukrywał ilości lajków przy postach. Zapraszamy do lektury! Dokonano szerokiej aktualizacji algorytmu Google, która ma […]

Czytaj więcej
image title

Wakacyjne nowości marketingowe

Wiemy, że wakacje jeszcze trwają, dlatego przygotowaliśmy dla Was wakacyjną prasówkę, abyście krótkim nakładem czasu mogli być na bieżąco z marketingowymi nowinkami. Jeśli jesteście gotowi na świeżą porcję informacji branżowych i nieco z pogranicza, zapraszamy do lektury. Netflix, Netflix, Netflix nie przestaje zaskakiwać i chyba powoli się do tego przyzwyczajamy. Jak promuje swoje seriale takie jak „Strangers Things” i „Dom […]

Czytaj więcej
image title

Klient: Maxxsport Strona internetowa: https://www.maxxxsport.pl Przedmiot działania Sklep internetowy maxxxsport.pl posiada w swojej ofercie produkty znanych sportowych marek takich jak np. Adidas, Nike, Puma, Kappa, Arena, Speedo i innych. Sklep istniał wcześniej na rynku i spośród naszej oferty Klient wybrał kampanie reklamowe Google Ads. Współpracę rozpoczęliśmy we wrześniu 2017 roku i kontynuujemy ją dalej 🙂 Cel I. Zwiększenie sprzedażyII. Wzrost […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 6/19

LinkedIn opracowuje nowe narzędzie, które ma pomóc bardziej precyzyjnie śledzić wyniki. Niestandardowe przyciski wezwania do działania będą umożliwiały śledzenie takich wezwań jak: „skontaktuj się z nami”, „ucz się więcej”, „zarejestruj się”, „zapisz się”, „odwiedź stronę”. Dodatkowo wprowadzono również hashtagi, dzięki którym będzie możliwy kontakt z innymi członkami LinkedIn bezpośrednio przez kanał treści hashtag. » LinkedIn zmienia sposób wyświetlania treści, dostosowując […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 5/19

Google ogłosił zakończenie wprowadzania zmian do nowej wersji planera słów kluczowych. Tym samym wyłączona zostanie stara wersja. Zmiany pozwolą między innymi na pobranie danych trendów dla poszczególnych słów kluczowych, otrzymywanie propozycji budżetu dziennego w przeglądzie planu czy uzyskiwanie bardziej szczegółowego rankingu konkurencji w zakresie propozycji słów kluczowych. » Google wprowadziło nową funkcję pozwalającą na przedstawianie obiektów w rozszerzonej rzeczywistości AR. […]

Czytaj więcej
image title

Prowadzisz kampanię reklamową w Google Ads lub na Facebooku? A może planujesz uruchomić taką kampanię lub chcesz zlecić jej prowadzenie? Może interesuje Cię inne formy reklamy lub platformy? W niniejszym poradniku przedstawiamy podstawowe zasady ustalone przez lata doświadczeń w zarządzaniu kampaniami reklamowymi, w oparciu o które działamy na co dzień i które jednocześnie rekomendują wpływowe osoby branży. Część z nich […]

Czytaj więcej
image title

Google dodaje krótkie nazwy firm i ich adresy URL w Google Moja Firma. Funkcja ta ułatwi dostęp do profilu potencjalnym klientom. Dodatkowo firmy będą miały możliwość wykorzystania krótkiego adresu URL na wizytówkach, plakatach czy broszurach. Taką skróconą nazwę może stworzyć każda zweryfikowana firma w Google. » Facebook testuje nowe funkcje komentarzy ale prawdopodobnie tylko w przypadku aplikacji na androida. Test […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 3/19

Grafika Google zostanie zintegrowana z siecią wyszukiwania. Do tej pory należała ona do sieci Search Network Partner, a po zmianie stanie się częścią własnej sieci wyszukiwania. Oznacza to, że w grafice Google pojawią się reklamy zakupowe. Do tej pory taką opcję trzeba było włączyć ręcznie.» Google wprowadza nowe narzędzie do planowania budżetu na podstawie kliknięć i konwersji. Narzędzie to nie […]

Czytaj więcej