Loading
Memtor Marketing

Blog

Reklama i pozycjonowanie
image title

Marketingowe nowości 5/19

Google ogłosił zakończenie wprowadzania zmian do nowej wersji planera słów kluczowych. Tym samym wyłączona zostanie stara wersja. Zmiany pozwolą między innymi na pobranie danych trendów dla poszczególnych słów kluczowych, otrzymywanie propozycji budżetu dziennego w przeglądzie planu czy uzyskiwanie bardziej szczegółowego rankingu konkurencji w zakresie propozycji słów kluczowych. » Google wprowadziło nową funkcję pozwalającą na przedstawianie obiektów w rozszerzonej rzeczywistości AR. […]

Czytaj więcej
image title

Prowadzisz kampanię reklamową w Google Ads lub na Facebooku? A może planujesz uruchomić taką kampanię lub chcesz zlecić jej prowadzenie? Może interesuje Cię inne formy reklamy lub platformy? W niniejszym poradniku przedstawiamy podstawowe zasady ustalone przez lata doświadczeń w zarządzaniu kampaniami reklamowymi, w oparciu o które działamy na co dzień i które jednocześnie rekomendują wpływowe osoby branży. Część z nich […]

Czytaj więcej
image title

Google dodaje krótkie nazwy firm i ich adresy URL w Google Moja Firma. Funkcja ta ułatwi dostęp do profilu potencjalnym klientom. Dodatkowo firmy będą miały możliwość wykorzystania krótkiego adresu URL na wizytówkach, plakatach czy broszurach. Taką skróconą nazwę może stworzyć każda zweryfikowana firma w Google. » Facebook testuje nowe funkcje komentarzy ale prawdopodobnie tylko w przypadku aplikacji na androida. Test […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 3/19

Grafika Google zostanie zintegrowana z siecią wyszukiwania. Do tej pory należała ona do sieci Search Network Partner, a po zmianie stanie się częścią własnej sieci wyszukiwania. Oznacza to, że w grafice Google pojawią się reklamy zakupowe. Do tej pory taką opcję trzeba było włączyć ręcznie.» Google wprowadza nowe narzędzie do planowania budżetu na podstawie kliknięć i konwersji. Narzędzie to nie […]

Czytaj więcej
image title

W artykule omówiono działanie algorytmu RankBrain Google. Dzięki niemu na podstawie historii wyszukiwań można przewidzieć, jaka strona będzie preferowana dla użytkownika, nawet mimo że będzie to zupełnie nowe zapytanie.» W Search Console wprowadzono zmianę, dzięki której dane będą przepisywane do kanonicznego adresu url, a nie jak dotychczas do którego odnosi się wyszukiwarka Google. Pozwoli to ujednolicić wszystkie dane wyszukiwania oraz […]

Czytaj więcej
image title

Czym jest bot? Bot to automat, który ma w sposób imitujący inteligencję prowadzić konwersację z fanami. Kluczowe jest tu słowo konwersacja, która nie dotyczy tylko wiadomości wysyłanych przez messenger, ale również automatyczne odpowiedzi na komentarze, które pojawiają się na fanpage. Jakie funkcje ma bot? automatyczne odpowiadanie na wiadomości, odpowiadanie na komentarze za pomocą wysłanej wiadomości do komentującego, zapisanie identyfikatora użytkownika […]

Czytaj więcej
image title

Grafika Google zostanie zintegrowana z siecią wyszukiwania. Do tej pory należała ona do sieci Search Network Partner, a po zmianie stanie się częścią własnej sieci wyszukiwania. Oznacza to, że w grafice Google pojawią się reklamy zakupowe. Do tej pory taką opcję trzeba było włączyć ręcznie.» Kolejna aktualizacja algorytmu. Google potwierdziło, że wprowadzono szeroką aktualizację algorytmu wyszukiwania. Nie określono jakich obszarów […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 12/18

Instagram wprowadził szereg nowych funkcji, które na celu mają zwiększenie zaangażowania odbiorców. Pierwszą ciekawą funkcją jest możliwość dodania interaktywnej naklejki odliczania. Drugą jest naklejka z możliwością zadawania pytań podczas transmisji na żywo.» Wtyczka AMP do WordPressa otrzymała ważną aktualizację pozwalającą na tworzenie stron wyłącznie z AMP, odtworzenie zawartości, uporządkowanie kodu CSS czy tworzenia treści AMP w pełni zintegrowanych z WordPressem […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 11/18

Połączenia z rozszerzeń lokalizacji reklam Google mogą być teraz liczone jako konwersje, o ile włączone jest raportowanie połączeń na poziomie konta. Domyślnie połączenia będą liczone jako konwersja po 60 sekundach, jednak użytkownicy będą mieli możliwość zmiany domyślnego ustawienia na dowolnie długi czas. Dodatkowo raporty połączeń i wiadomości są dodawane do głównej karty rozszerzeń w reklamach Google.» „Docelowy udział w wyświetleniach […]

Czytaj więcej