Marketingowe nowości w lutym 2021.

Przewodnik po najnowszej wersji Google Analytics 4 i zmianach, które były tak wyczekiwane przez marketerów na całtm świecie.
Co nowego w Nowym Roku? Jak wpływa na branżę przedłużający się stan pandemii, na którego zażegnanie wszyscy czekamy? Giganci cyfrowi wprowadzają kolejne nowości, bo pretendenci do miana gigantów nie śpią i rodzą się nowe inicjatywy. Oto skrót najważniejszych wiadomości ze świata marketingu i społeczności internetowych:
Jak przebiegał ostatni miesiąc 2020 roku w świecie marketingu internetowego? Nowe funkcje od Google, w Google Maps, Google Moja Firma, dostosowanie się Facebooka do wytycznych Unii Europejskiej w tle z świątecznymi kampaniami innych marek.
Listopad w marketingu to intensywny czas, kiedy przygotowujemy się do akcji promocyjnych na BLACK FRIDAY. Duża konkurencja wymaga kreatywnych działań, co nie jest łatwe, w obliczu niepewności społeczeństwa w czasie panującej pandemii. Również premiery miały kampanie świąteczne, które w środowisku marketingowym były głośno komentowane. Najnowsza aktualizacja aplikacji Instagram pokazuje kierunek, w jakim podąża portal. Nastawienie pro-sprzedażowe Instagramu widzimy po przeniesieniu […]
Marketing tak samo jak inne branże nie uniknął wpływu pandemii i tzw. drugiej fali pod względem zakażeń. Planowane konferencje i targi odbyły się online. Branżowych webinarów mamy tyle, jak grzybów po deszczu… Cóż marketing też musi sobie radzić w obecnych czasach i dbać o wpływy klientów. Google Moja Firma aktualizuje raporty skuteczności o dane wyników wyszukiwania. W innej niedawnej aktualizacji […]
W tym miesiącu naprawdę dużo się działo. Zapał i energia pourlopowa chyba dały o sobie znać. W naszej prasówce znajdziecie jedne z ważniejszych informacji marketingowych z Polski i ze świata. Zapraszamy do lektury! Facebook wyposaża Instagram Direct w najlepsze opcje Messengera i łączy Messenger z wiadomościami na Instagramie. Teraz będzie możliwe przesyłanie wiadomości między platformami. Pojawi się łącznie 10 nowych […]
Google Analytics ogłosił nowe ustawienia prywatności, które dają marketerom większą kontrolę nad gromadzeniem danych. Wydawcy mogą teraz wyłączyć personalizację, usunąć dane i skorzystać z innych ustawień, które mają wpływ na prywatność danych konsumentów. » Bezpośredni konkurent TikToka czyli Instagram Reels, pozwalący na tworzenie i publikowanie 15- sekundowych filmów pojawi się w 50 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych. W przeciwieństwie […]
Najnowsza wakacyjna prasówka z zebranymi informacjami ze świata marketingu interetowego. Jakie nowe funkcje czekają na nas – reklamodawców? Jakie nowe możliwości mają właściciele stron internetowych, by zwiększyć ruch na swoich stronach? Odpowiedzi czekają w prasówce.
Jak przygotować się do targetowanie reklam w mediach społecznościowych? Jak zbierać dane o naszej grupie docelowej?
Najnowsze komentarze