Blog

Reklama i pozycjonowanie

Nasza agencja marketingowa jako Google Partner uczestniczy w promocji od Google Ads oferującej aż 2400 zł dla naszych nowych klientów na reklamy w Google Ads. Promocja ważna do poniedziałku 18.07.2022 do godziny 15.00! Aby skorzystać z oferty, klient musi wydać 2.400 zł w ciągu 60 dni wyświetlania reklam. Warunki korzystania z kuponów reklamowych online: Kwota promocyjna przysługuje (a) nowym reklamodawcom […]

Czytaj więcej
image title

Czym jest SXO – dlaczego warto wdrożyć tę strategię i jakie działania wchodzą w jej skład? Poradnik 2022 Konkurencja online wzrasta każdego dnia, a przedsiębiorcy stale testują nowe sposoby na pozyskanie klientów. Szczególnie takich lojalnych, którzy będą regularnie korzystali z proponowanej oferty. Aktualnie jedną z najpopularniejszych technik na zwiększenie zysków w firmie jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, w […]

Czytaj więcej
image title

Ruszył nowy program Google Partners, a w ramach niego nowe korzyści. Od lutego 2022 roku nowi klienci Google Ads mogą otrzymać aż 500 $ od Google na swoje kampanie reklamowe. To dobra wiadomość dla nowych klientów Google Ads korzystających z usług agencji, która posiada status Google Partner. Memtor Marketing będący agencją marketingową, która jest Partnerem Google od 2011 roku (w […]

Czytaj więcej
image title

W tym artykule przedstawiamy drugą część sposobów i strategii tworzenia treści pod kątem zdobywania linków. Webinary, live streamy i wideo Treści audiowizualne są istotną formą przekazów medialnych. Wciąż rosnące zainteresowanie materiałami wideo obserwujemy w internecie od kilku lat wraz z rosnącą w ogromnym tempie ilością zasobów. Ten rodzaj przekazu jest szybki i odbierany przez wiele zmysłów. Wideo na żywo charakteryzuje […]

Czytaj więcej
image title

Tworzenie treści to sposób na powiększanie zasobu odnośników do witryny. To sposób podstawowy, najlepiej oddający znaczenie linków w rankingach wyszukiwarek. Zasada jest prosta: wystarczy ustalić problemy wymagające omówienia i napisać na nie odpowiedzi. Wdzięczność drugiej strony sprawi, że przed pokusą linkowania do nich nie będzie dało się oprzeć. Rzeczywistość jest trochę bardziej skomplikowana – systematyczność i planowe działanie i w […]

Czytaj więcej
image title

Jak zdobywać linki?

W poprzednim artykule pisaliśmy o podstawowych pojęciach, których znajomość jest niezbędna do świadomej pracy nad marketingiem zorientowanym na zdobywanie linków. Dzisiaj przejdziemy do najogólniejszych kategorii pozyskiwania linków. Nie jest możliwe, żeby linki pojawiły się spontanicznie, bez przygotowanego gruntu. Fundament stanowią treści – link do strony bez treści nie ma sensu. Żeby treści mogły oddziaływać, potrzebne jest wprawienie w ruch – […]

Czytaj więcej
image title

W maju tego roku mamy naprawdę ciekawe aktualizacje i zmiany w mediach społecznościowych takich jak: Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok oraz YouTube. Która z nich jest najciekawsza, to oczywiście subiektywna ocena. W komentarzu możecie się podzielić się z nami swoją opinią. Możecie także podzielić się opinią w kwestii decyzji odnośnie zaprzestania kontynuowania tego cyklu. Ponieważ nie widzimy większych korzyści z niego, rozważamy takie […]

Czytaj więcej
image title

W tym miesiącu głośniej się zrobiło o konkurencyjnych rozwiązaniach dla Clubhouse, które ogłosiły m. in. Facebook i Reddit. Microsoft z kolei wprowadził wiele nowości i ciekawych rozwiązań dla reklamodawców. Kto i czym jeszcze nas zaskoczył w kwietniu, sprawdźcie sami. Zapraszamy do krótkiej lektury. Instagram planuje wprowadzić nowe funkcje, które pomogą twórcom treści zarabiać. Sklepy twórców na Instagramie umożliwią użytkownikom posiadającym […]

Czytaj więcej
image title

Jednym z bardzo ważnych działań dla optymalizacji stron internetowych jest powiększanie bazy linków. W tym procesie istotne są zabiegi skierowane na upowszechnianie informacji o witrynie, rozszerzenie jej autorytetu i dostarczanie ruchu.

Czytaj więcej