Blog

Reklama i pozycjonowanie
image title

Jak zdobywać linki?

W poprzednim artykule pisaliśmy o podstawowych pojęciach, których znajomość jest niezbędna do świadomej pracy nad marketingiem zorientowanym na zdobywanie linków. Dzisiaj przejdziemy do najogólniejszych kategorii pozyskiwania linków. Nie jest możliwe, żeby linki pojawiły się spontanicznie, bez przygotowanego gruntu. Fundament stanowią treści – link do strony bez treści nie ma sensu. Żeby treści mogły oddziaływać, potrzebne jest wprawienie w ruch – […]

Czytaj więcej
image title

W maju tego roku mamy naprawdę ciekawe aktualizacje i zmiany w mediach społecznościowych takich jak: Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok oraz YouTube. Która z nich jest najciekawsza, to oczywiście subiektywna ocena. W komentarzu możecie się podzielić się z nami swoją opinią. Możecie także podzielić się opinią w kwestii decyzji odnośnie zaprzestania kontynuowania tego cyklu. Ponieważ nie widzimy większych korzyści z niego, rozważamy takie […]

Czytaj więcej
image title

W tym miesiącu głośniej się zrobiło o konkurencyjnych rozwiązaniach dla Clubhouse, które ogłosiły m. in. Facebook i Reddit. Microsoft z kolei wprowadził wiele nowości i ciekawych rozwiązań dla reklamodawców. Kto i czym jeszcze nas zaskoczył w kwietniu, sprawdźcie sami. Zapraszamy do krótkiej lektury. Instagram planuje wprowadzić nowe funkcje, które pomogą twórcom treści zarabiać. Sklepy twórców na Instagramie umożliwią użytkownikom posiadającym […]

Czytaj więcej
image title

Jednym z bardzo ważnych działań dla optymalizacji stron internetowych jest powiększanie bazy linków. W tym procesie istotne są zabiegi skierowane na upowszechnianie informacji o witrynie, rozszerzenie jej autorytetu i dostarczanie ruchu.

Czytaj więcej
image title

Co nowego w Nowym Roku? Jak wpływa na branżę przedłużający się stan pandemii, na którego zażegnanie wszyscy czekamy? Giganci cyfrowi wprowadzają kolejne nowości, bo pretendenci do miana gigantów nie śpią i rodzą się nowe inicjatywy. Oto skrót najważniejszych wiadomości ze świata marketingu i społeczności internetowych:

Czytaj więcej
image title

Jak przebiegał ostatni miesiąc 2020 roku w świecie marketingu internetowego? Nowe funkcje od Google, w Google Maps, Google Moja Firma, dostosowanie się Facebooka do wytycznych Unii Europejskiej w tle z świątecznymi kampaniami innych marek.

Czytaj więcej
image title

Listopad w marketingu to intensywny czas, kiedy przygotowujemy się do akcji promocyjnych na BLACK FRIDAY. Duża konkurencja wymaga kreatywnych działań, co nie jest łatwe, w obliczu niepewności społeczeństwa w czasie panującej pandemii. Również premiery miały kampanie świąteczne, które w środowisku marketingowym były głośno komentowane. Najnowsza aktualizacja aplikacji Instagram pokazuje kierunek, w jakim podąża portal. Nastawienie pro-sprzedażowe Instagramu widzimy po przeniesieniu […]

Czytaj więcej