Loading
Memtor Marketing

Blog

Reklama i pozycjonowanie
image title

Google dodaje krótkie nazwy firm i ich adresy URL w Google Moja Firma. Funkcja ta ułatwi dostęp do profilu potencjalnym klientom. Dodatkowo firmy będą miały możliwość wykorzystania krótkiego adresu URL na wizytówkach, plakatach czy broszurach. Taką skróconą nazwę może stworzyć każda zweryfikowana firma w Google. » Facebook testuje nowe funkcje komentarzy ale prawdopodobnie tylko w przypadku aplikacji na androida. Test […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 3/19

Grafika Google zostanie zintegrowana z siecią wyszukiwania. Do tej pory należała ona do sieci Search Network Partner, a po zmianie stanie się częścią własnej sieci wyszukiwania. Oznacza to, że w grafice Google pojawią się reklamy zakupowe. Do tej pory taką opcję trzeba było włączyć ręcznie.» Google wprowadza nowe narzędzie do planowania budżetu na podstawie kliknięć i konwersji. Narzędzie to nie […]

Czytaj więcej
image title

W artykule omówiono działanie algorytmu RankBrain Google. Dzięki niemu na podstawie historii wyszukiwań można przewidzieć, jaka strona będzie preferowana dla użytkownika, nawet mimo że będzie to zupełnie nowe zapytanie.» W Search Console wprowadzono zmianę, dzięki której dane będą przepisywane do kanonicznego adresu url, a nie jak dotychczas do którego odnosi się wyszukiwarka Google. Pozwoli to ujednolicić wszystkie dane wyszukiwania oraz […]

Czytaj więcej
image title

Czym jest bot? Bot to automat, który ma w sposób imitujący inteligencję prowadzić konwersację z fanami. Kluczowe jest tu słowo konwersacja, która nie dotyczy tylko wiadomości wysyłanych przez messenger, ale również automatyczne odpowiedzi na komentarze, które pojawiają się na fanpage. Jakie funkcje ma bot? automatyczne odpowiadanie na wiadomości, odpowiadanie na komentarze za pomocą wysłanej wiadomości do komentującego, zapisanie identyfikatora użytkownika […]

Czytaj więcej
image title

Grafika Google zostanie zintegrowana z siecią wyszukiwania. Do tej pory należała ona do sieci Search Network Partner, a po zmianie stanie się częścią własnej sieci wyszukiwania. Oznacza to, że w grafice Google pojawią się reklamy zakupowe. Do tej pory taką opcję trzeba było włączyć ręcznie.» Kolejna aktualizacja algorytmu. Google potwierdziło, że wprowadzono szeroką aktualizację algorytmu wyszukiwania. Nie określono jakich obszarów […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 12/18

Instagram wprowadził szereg nowych funkcji, które na celu mają zwiększenie zaangażowania odbiorców. Pierwszą ciekawą funkcją jest możliwość dodania interaktywnej naklejki odliczania. Drugą jest naklejka z możliwością zadawania pytań podczas transmisji na żywo.» Wtyczka AMP do WordPressa otrzymała ważną aktualizację pozwalającą na tworzenie stron wyłącznie z AMP, odtworzenie zawartości, uporządkowanie kodu CSS czy tworzenia treści AMP w pełni zintegrowanych z WordPressem […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 11/18

Połączenia z rozszerzeń lokalizacji reklam Google mogą być teraz liczone jako konwersje, o ile włączone jest raportowanie połączeń na poziomie konta. Domyślnie połączenia będą liczone jako konwersja po 60 sekundach, jednak użytkownicy będą mieli możliwość zmiany domyślnego ustawienia na dowolnie długi czas. Dodatkowo raporty połączeń i wiadomości są dodawane do głównej karty rozszerzeń w reklamach Google.» „Docelowy udział w wyświetleniach […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości 9/18

W reklamach Google zaktualizowano możliwości kierowania w dopasowaniu ścisłym do słów kluczowych o tym samym znaczeniu. Dzięki tej zmianie reklamodawcy korzystający z tej funkcji będą wyświetlać swoje reklamy przy wynikach wyszukiwania zawierających także inne terminy o tym samym znaczeniu. Ma to pomóc dopasować reklamy do wyszukiwanych haseł, których każdego dnia jest aż 15%, jak podaje Google. » Google wprowadza pionowe […]

Czytaj więcej
image title

Marketingowe nowości (7-8/18)

Google uprościło działanie nowej wersji narzędzia Google Search Console. Dodano raporty linków łączące „linki do twojej witryny” oraz „linki wewnętrzne”, a powiązane ze sobą raporty, które wcześniej znajdowały się w osobnych sekcjach, umieszczono w jednej. Dodatkowo w nowej wersji użytkownicy mogą sprawdzić raport na temat mobilności i powiadomić Google o usunięciu problemu. Pojawiła się również możliwość dodania i weryfikowania nowej […]

Czytaj więcej