Loading
Memtor Marketing

Blog

Reklama i pozycjonowanie

Marketingowe nowości 11/18

W tym miesiącu dowiesz się o nowościach w Google Ads, wyszukiwarce Google, analityce Facebook czy Google Moja Firma. Połączenia z rozszerzeń lokalizacji reklam Google mogą być teraz liczone jako konwersje, o ile włączone jest raportowanie połączeń na poziomie konta. Domyślnie połączenia będą liczone jako konwersja po 60 sekundach, jednak użytkownicy będą mieli możliwość zmiany domyślnego ustawienia na dowolnie długi czas. […]

Czytaj więcej

Marketingowe nowości 9/18

W najnowszym artykule ciekawostki na temat serwisów Youtube, Google, Facebook, WordPress oraz jakie umiejętności należy posiadać, by przeżyć w erze sztucznej inteligencji. W reklamach Google zaktualizowano możliwości kierowania w dopasowaniu ścisłym do słów kluczowych o tym samym znaczeniu. Dzięki tej zmianie reklamodawcy korzystający z tej funkcji będą wyświetlać swoje reklamy przy wynikach wyszukiwania zawierających także inne terminy o tym samym […]

Czytaj więcej

Nowości opisuje głównie zmiany w Google – wprowadzane nowe produkty, raporty, możliwości i funkcjonalności w Google Ads, Search Consol czy algorytmie wyszukiwarki. Google uprościło działanie nowej wersji narzędzia Google Search Console. Dodano raporty linków łączące „linki do twojej witryny” oraz „linki wewnętrzne”, a powiązane ze sobą raporty, które wcześniej znajdowały się w osobnych sekcjach, umieszczono w jednej. Dodatkowo w nowej […]

Czytaj więcej

Dlaczego warto zoptymalizować stronę pod kątem wydajności? Google już dawno potwierdziło, że szybkość oraz łatwość poruszania się po stronie przez Googlebota są ważne. Czas wczytywania strony jest jednym z ważniejszych elementów User Experience. Ma duże znaczenie chociażby na zadowolenie użytkowników, a co za tym idzie również inne czynniki behawioralne. Z punktu widzenia pozycjonowania, TTFB (Time To First Byte) i TTLB […]

Czytaj więcej

Tym razem większość nowości opisuje zmiany w Google – wprowadzane nowe możliwości i funkcjonalności. Na koniec artykuł o niepokojące trendy w SEO. Na platformie SMX pojawiły się nowe funkcje Google Adwords mające zwiększyć sprzedaż i wyniki pomiarów. Jedną ze zmian jest wzbogacenie kampanii wideo Youtube o rozszerzenia lokalizacji. Jak twierdzi Google może to zwiększyć klikalność o ponad 15%. Kolejną, jest […]

Czytaj więcej

W tym miesiącu o aktualizacji w Google Trends, nowych algorytmach tworzących „spójne” treści, kampaniach Google AdWords wykorzystujących uczenie maszynowe, aby zmaksymalizować wartość konwersji, czy pierwszej na świecie aplikacji analitycznej Facebooka, która pozwala zbadać wydajność stron biznesowych dla systemów iOS i Android. Google ogłosiło ważną aktualizację narzędzia Google Trends. Zmiany dotyczą: nowych funkcji, prostszej nawigacji, większej ilości sposobów na przeglądanie danych. […]

Czytaj więcej

Planowanie zasięgu w Google Adwords i wiele innych ciekawych nowości ze świata marketingu internetowego w kwietniu.   Google AdWords na rynek wprowadził nowy format nazywany wideo typu Outstream. Dostosowany jest on wyłącznie do urządzeń mobilnych i ma na celu zwiększenie zasięgu kampanii poza YouTube. Reklamy będą wyświetlane użytkownikom automatycznie jednak bez dźwięku. Dopiero po kliknięciu w reklamę włączy się dźwięk. […]

Czytaj więcej

W tym miesiącu dowiesz się o korzyściach AMP, aktualizacji algorytmu Google, opisach biznesowych w Google Moja Firma i panelu lokalnym, jednolitym programie zakupów w wyszukiwarce Google, o aferze Facebook-Cambridge Analytica oraz wdrażaniu indeksowania mobilnego. 1. Google pracuje nad włączeniem korzyści ze swoich rozwiązań AMP do przyszłych otwartych standardów webowych internetu mobilnego. Standaryzacja ma pozwolić stronom na wprowadzenie funkcji AMP bez […]

Czytaj więcej

W ostatnim czasie zaliczyliśmy egzaminy i odświeżyliśmy nasze certyfikaty z zakresu reklamy i analityki internetowej. Obejmuje zagadnienia na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym, w tym sprawdzone metody tworzenia, pomiaru i optymalizacji kampanii reklam w sieci wyszukiwania oraz zarządzania tymi kampaniami. Obejmuje podstawowe i średnio zaawansowane zagadnienia, w tym tworzenie konta Merchant Center i pliku danych o produktach oraz tworzenie kampanii […]

Czytaj więcej