X

Blog

Marketingowe nowości 9/18

  • 15 października 2018

W najnowszym artykule ciekawostki na temat serwisów Youtube, Google, Facebook, WordPress oraz jakie umiejętności należy posiadać, by przeżyć w erze sztucznej inteligencji.

Marketingowe nowości (9/18)

1W reklamach Google zaktualizowano możliwości kierowania w dopasowaniu ścisłym do słów kluczowych o tym samym znaczeniu. Dzięki tej zmianie reklamodawcy korzystający z tej funkcji będą wyświetlać swoje reklamy przy wynikach wyszukiwania zawierających także inne terminy o tym samym znaczeniu. Ma to pomóc dopasować reklamy do wyszukiwanych haseł, których każdego dnia jest aż 15%, jak podaje Google. »

 

2Google wprowadza pionowe reklamy wideo w Youtube. Stworzone zostały one z myślą o użytkownikach przeglądających Youtube na urządzeniach mobilnych, a jest ich aż 70%. Dzięki tej zmianie wideo będzie wyświetlało się na 75% ekranu, a w trybie pełnoekranowym na 100% i będzie wydawało się większe niż wideo panoramiczne. Dodatkowo reklamodawcy zyskają możliwość tworzenia reklam w oparciu o alternatywny współczynnik kształtu. »

 

3Facebook rozszerza sprawdzanie zdjęć i wideo. Ma to na celu wyeliminowanie rozpowszechniania fake newsów za pomocą właśnie zdjęć i filmów. Będą one sprawdzane pod kątem manipulowania treściami, podawania ich wyrwanymi z kontekstu oraz innych nadużyć w obszarze tekstu lub dźwięku. »

 

4Google wprowadza nowy formę przedstawiania treści w wynikach wyszukiwania. W oparciu o sztuczną inteligencję i dane z aplikacji konstruuje stories techologii AMP dla niektórych typów wyszukiwania – dotyczy to życiorysów osób publicznych, jak muzycy czy sportowcy. Korzystając z wizualnego formatu daje wgląd do faktów i ważnych momentów życia wyszukiwanej przez nas osoby oraz linki do artykułów z źródłowych. »

 

5Sztuczna inteligencja to wkracza szeroko do marketingu. Warto ją wykorzystać by uzyskać przewagę nad konkurencją. W artykule autor podaje umiejętności niezbędne w firmach w erze sztucznej inteligencji. Należą do nich: zdolność adaptacji, komunikacja, przydział budżetu, umiejętność analizowania dużych zbiorów danych, kodowanie, tworzenie treści, bezpieczeństwo, wartości, konkurencyjność, delegowanie zadań i zarządzanie czasem, szeroka perspektywa i nastawienie na naukę. »

 

6Istnieją pewne błędy, które występując na stronie mogą obniżyć jej jakość. W artykule wymienione zostały takie błędy, jak: 404 - informujący że strona nie została odnaleziona, 500 - informujący o wewnętrznym błędzie serwera, 502 - pojawiający się, gdy jeden serwer otrzymuje błędną odpowiedź z innego, 504 gdy serwer nie otrzyma odpowiedzi od innego serwera we właściwym czasie czy błędy indeksowania. »

 

7Zgodnie z informacjami dostarczonymi przez narzędzia RankRanger długość tytułów stron wzrosła średnio z 55 na 83 znaki. Wzrost następował stopniowo ale największa zmiana pojawiła się 29 września. Pomimo, że zmiana utrzymuje się od przeszło dwóch tygodni, nie jest oficjalnie potwierdzona i czas pokaże czy Google zdecyduje się zachować wydłużoną wersję tytułów. »

Marketingowe nowości (7-8/18)

Marketingowe nowości (7-8/18)

  • 5 września 2018

Nowości opisuje głównie zmiany w Google - wprowadzane nowe produkty, raporty, możliwości i funkcjonalności w Google Ads, Search Consol czy algorytmie wyszukiwarki. Google uprościło działanie nowe...Czytaj więcej »
Marketingowe nowości (6/18)

Marketingowe nowości (6/18)

  • 16 lipca 2018

Tym razem większość nowości opisuje zmiany w Google - wprowadzane nowe możliwości i funkcjonalności. Na koniec artykuł o niepokojące trendy w SEO. Na platformie SMX pojawiły się nowe funkcje Google...Czytaj więcej »
Marketingowe nowości (5/18)

Marketingowe nowości (5/18)

  • 11 czerwca 2018

W tym miesiącu o aktualizacji w Google Trends, nowych algorytmach tworzących „spójne” treści, kampaniach Google AdWords wykorzystujących uczenie maszynowe, aby zmaksymalizować wartość konwersji, czy p...Czytaj więcej »
Marketingowe nowości (4/18)

Marketingowe nowości (4/18)

  • 14 maja 2018

Planowanie zasięgu w Google Adwords i wiele innych ciekawych nowości ze świata marketingu internetowego w kwietniu.   Google AdWords na rynek wprowadził nowy format nazywany wideo typu Outs...Czytaj więcej »
Marketingowe nowości (3/18)

Marketingowe nowości (3/18)

  • 6 kwietnia 2018

W tym miesiącu dowiesz się o korzyściach AMP, aktualizacji algorytmu Google, opisach biznesowych w Google Moja Firma i panelu lokalnym, jednolitym programie zakupów w wyszukiwarce Google, o aferze Fac...Czytaj więcej »
Marketingowe nowości (2/18)

Marketingowe nowości (2/18)

  • 9 marca 2018

Wznawiamy nasz cykl publikacji nowości z branży marketingu internetowego. Jeśli nie masz czasu śledzić informacji branżowych, a chcesz być na bieżąco zapraszamy do lektury. 1. Wyszukiwanie głos...Czytaj więcej »
1 2 3 4 5 6 10