Loading
Memtor Marketing

Uskrzydlimy Twój biznes

Pozycjonowanie szerokie

Jak?

Kampaniami reklamowymi Google Ads (dawniej Google AdWords). Dają one ogromne możliwości dotarcia do klienta. Za pomocą wyszukiwarki Google i różnych form wyświetlania reklam. Linki sponsorowane i banery reklamowe to podstawowe rodzaje reklamy Google Ads (Adwords). Reklamy tekstowe są dedykowane wyszukiwarkom, a banery pozostałym stronom internetowym i aplikacjom, choć i tam można emitować reklamy w formacie tekstowym. Teraz możliwe są także połączenia telefoniczne czy przekierowania do aplikacji.
UZYSKAJ BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ Z INDYWIDUALNĄ OFERTĄ

Jakie możliwości daje Google Ads w wyświetlaniu reklam?

Dochody z kampanii, czyli wskaźnik ROI to najlepsze potwierdzenie ich skuteczności. By kampanie były tak dochodowe konieczna jest wiedza i umiejętności do ich tworzenia i zarządzania. Bieżąca optymalizacja i konfiguracja odpowiednich form pozwala skuteczniej wykorzystać potencjał kampanii z możliwie jak najniższymi stawkami. Bez względu na budżet reklamowy, umiejętna obsługa kampanii Google Ads pozwala uzyskać naprawdę zadowalające dochody i zwrot z inwestycji.

Formaty reklamy Google Ads (AdWords)

Rodzaje reklam Google Ads można generalnie podzielić na reklamy w wyszukiwarce i w pozostałych mediach. Brane są pod uwagę są 3 rodzaje reklam: tekstowe, graficzne i wideo.

W wyszukiwarce Google – lub także dodatkowo w wyszukiwarkach Partnerów Google. Są to reklamy tekstowe konfigurowane pod słowa kluczowe. Są wyświetlane wtedy, kiedy użytkownik będzie wyszukiwał dane hasła kluczowe.

Reklamy tekstowe składają się z dwóch nagłówków (maksymalnie po 30 znaków), tekstu wyświetlanego pod nimi (maksymalnie 90 znaków), adresu URL oraz rozszerzeń reklam. Reklamodawcy mają obecnie dostępnych 11 różnych rozszerzeń reklam, wśród najpopularniejszych rozszerzenia linków, połączeń, lokalizacji czy objaśnień.
Algorytmy pomagają dopasować teksty reklamowe do użytkowników. My dostarczamy teksty, a o najbardziej przyjazny format zadbają algorytmy. Automatycznie dostosowują się do urządzenia, na którym są wyświetlane, a także dobiorą najbardziej efektywne treści. Możliwe jest także wykorzystanie dynamicznie generowanych nagłówków na postawie treści witryny.

Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce?
Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania wyświetlają się powyżej i poniżej wyników wyszukiwania Google.

W sieci reklamowej – reklamy banerowe w formie graficznej lub wideo wyświetlają się na stronach www. Umiejscowienie reklam możemy dobierać tematycznie i wyświetlać je na branżowych stronach, blogach, kanałach na YouTube. Mamy możliwość targetowania reklam do użytkowników pod względem płci, wieku, zainteresowań, lokalizacji czy potencjalnych zakupów.
Reklama graficzna może zawierać obraz nieruchomy, animowany lub w formacie Flash, i może mieć różne rozmiary. Aby użyć tej formy reklamy, można przesłać gotową reklamę w formacie JPG, PNG, GIF lub HTML 5 albo stworzyć ją za pomocą bezpłatnego narzędzia Google do tworzenia reklam elastycznych. Po przesłaniu grafik, logo w zalecanym rozmiarze i tekstów reklamowych zostanie stworzona reklama, które automatycznie dopasowuje się do różnych formatów.

Reklamy na stronach sieci reklamowej mogą znajdować się w dowolnym miejscu wybranym przez Google, niemniej jednak niedozwolone jest umieszczanie reklam w kodzie pływającego okienka, w otoczeniu strony, która nie odróżnia się od reklam, w otoczeniu treści dla dorosłych oraz treści szokujących lub nawołujących do nietolerancji rasowej. Jeśli reklamodawca wybierze opcję wyświetlania tylko na pierwszym ekranie bez przewijania, to tylko tam je znajdziemy.

Remarketing – reklama wyświetlana jest osobom, które odwiedziły naszą stronę internetową. W zależności od wykonanej czynności np. przeglądanie danego produktu, dodanie do koszyka, zakup reklama będzie przypominać użytkownikowi dokładnie o tym, co przeglądał lub rekomendować podobne, dodatkowe produkty.

Zakupy Google – kampanie produktowe dla sklepów internetowych, wyświetlane są także w wyszukiwarce oraz w sekcji Zakupy Google. Treść reklamy to krótka prezentacja produktu: zdjęcie, tytuł, cena oraz nazwa sprzedawcy. Przewagą tej formy reklamy jest fakt, że użytkownik szuka konkretnego produktu i wyświetlając się na czele wyników wyszukiwania dużo łatwiej możemy pozyskać klienta, ponieważ jest on już zainteresowany produktem. Co należy wziąć pod uwagę? Konkurencję! Jeśli mamy dużą konkurencję, tak zwróćmy uwagę na naszą cenę, czy i w jakim stopniu różni się od innych. W tej formie, kiedy wyświetlają się te same produkty z różnych sklepów decydująca jest cena oraz najlepsza opcja dostawy.

YouTube – reklamy wideo to najbardziej perswazyjna i oddziaływająca forma dotarcia do odbiorcy. W normalnym życiu jesteśmy przyzwyczajeni do ‘obrazu’ dynamicznego, do tego że coś się porusza, jest trójwymiarowe, to dla nas najbardziej naturalna forma. Krótkie wideo lepiej podziała na nas niż długi i wyczerpujący artykuł, statyczna infografika itp. Dlatego o tej formie reklamy warto pamiętać w celu promocji i wizerunku firmy, jak i jej produktów / usług.

Dostępne formaty reklam wideo obejmują:

  • reklamy TrueView In-Stream – wideo wyświetla się przed filmem, w jego trakcie lub po jego zakończeniu. Widz może pominąć reklamę po 5 sekundach.
  • reklamy wideo TrueView Discovery – reklama składa się z tekstu i miniatury obrazu zaczerpniętego z wideo. Rozmiary oraz wygląd reklamy mogą się różnić w zależności od miejsca wyświetlania, ale reklamy wideo Discovery zawsze zachęcają użytkowników do kliknięcia, aby obejrzeć wideo.
  • reklamy w przerywniku – reklamy wideo w przerywniku trwają maksymalnie sześć sekund i wyświetlają się przed filmem, w jego trakcie lub po jego zakończeniu. Widzowie nie mają możliwości pominięcia reklamy.
  • reklamy Out-Stream – reklamy wideo na urządzenia mobilne (telefony i tablety), które są odtwarzane w witrynach partnerów i w aplikacjach. Reklamy Out-Stream zaczynają odtwarzać się z wyłączonym dźwiękiem. Użytkownicy klikają reklamę, by wyłączyć wyciszenie.

Reklamy wideo, aby mogły być emitowane muszą znajdować się w seriwsie YouTube. Możemy je wyświetlać zarówno w YouTube, jak i w witrynach partnerów wideo oraz w aplikacjach należących do sieci reklamowej Google.

G-mail – kampanie reklamowe w największym systemie mailowym na świecie.

Na telefony i inne urządzenia mobilne – kampanie reklamowe, które mają być wyświetlane także na urządzeniach mobilnych są specjalnie przygotowywane pod kątem bezproblemowej optymalizacji na ekranach o różnych proporcjach.

Nie tylko w Polsce – realizujemy kampanie Google Ads na rynki zagraniczne. Jeśli zależy Ci na rozszerzeniu obszaru działalności, chcesz zobaczyć jak w innym kraju ludzie zareagują na Twoją ofertę – kampanie reklamowe są bardzo dobrym źródłem wiedzy o potencjalne rynkowym. Dodatkowo, aby to sprawdzić, nie musisz przygotowywać pełnej oferty, na początek wystarczą kluczowe produkty.

Google AI – Kampanie reklamowe Google Ads wspierane są przez sztuczną inteligencję, która zajmuje się m. in. personalizowaniem wyników pod konkretnego użytkownika. Tego typu kampanie stosujemy na wszystkich kontach klientów, które spełniają warunek progowej ilości konwersji w ciągu miesiąca. Wykorzystujemy funkcję Uczenia Maszynowego do tworzenia treści reklam, targetowania, wyceniania stawki za kliknięcie, ale także do tworzenia nowych typów reklam, które czerpią z danych Google, o zachowaniach użytkowników online.

Dlaczego możesz nam powierzyć reklamy Google Ads (AdWords)?

Specjaliści

Wykwalifikowani specjaliści z bogatym doświadczeniem.
Możesz być pewien, że Twoją usługą zajmiemy się profesjonalnie, gwarantując najwyższy standard obsługi.

Wstępny bezpłatny audyt
Rozumiemy, że wybór agencji marketingowej powinien być dobrze przemyślany. Od tego jak agencja prowadzi swoje działania w dużej mierze zależy wizerunek i sukces Twojej firmy! Bezpłatnie przed rozpoczęciem działań wykonujemy audyt na podstawie, którego przygotowujemy wstępną strategię, abyś miał rzetelny przykład do podjęcia sprawiedliwej decyzji.

Audyt
Indywidualna oferta

Indywidualnie przygotowana oferta
Jednostkowe podejście do Klienta i specyfiki branży, w jakiej działa, jest fundamentalnym składnikiem skutecznej usługi. W tej kwestii nie ma wyjątków. Im lepiej poznamy Twoją działalność i zrozumiemy jej misję tym lepszą obierzemy strategię.

Polegamy na wiarygodnych danych
Bo nie ma przypadków… Jako specjaliści analizujemy wykresy, badamy tendencje. Wyciągamy wnioski i wdrażamy najlepsze wersje.

Dane
Termin umowy

Brak długoterminowej umowy – (w podstawowym wariancie)
Bo po co? Jeśli za naszymi usługami stoi ugruntowana wiedza, umiejętności i wieloletnie doświadczenie, to skuteczność prowadzonych przez działań zapewnia nam Klientów, a nie wiążące umowy, czy obciążenia finansowe za ich wcześniejsze zakończenie.

Cykliczne raporty
Omawiamy efekty i wypracowane dochody z kampanii.

Raport
Opiekun

Indywidualny opiekun
Atmosfera współpracy jest nie mniej ważna, co efekty. Nad Twoim projektem czuwa przydzielony ekspert z naszego zespołu. Naturalnie, możesz zawsze się z nim skontaktować.

Poznaj realne korzyści z reklamy Google Ads (AdWords)

Kupon Google o wartości do 375 zł na pierwszą kampanię – jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google, dlatego możemy zapewnić najkorzystniejszą formę współpracy dla klienta. Dzięki nam na początek otrzymasz kupon do 375 zł, który dedykowany jest nowym kontom na Google Ads. Taki kupon oferują niektóre agencje, które są certyfikowanym Partnerem Google.

Trafność – linki w wyszukiwarce docierają do odbiorców w momencie, gdy poszukują danych produktów lub usług. Poza wyszukiwarką Google Ads (Adwords) daje szeroką paletę możliwości zawężania kontekstu wyświetlenia reklamy.

Elastyczność – modyfikacje, wyłączenie/włączenie jest możliwe w każdej chwili, dla każdego elementu kampanii, bez żadnych limitów, system daje możliwość masowego dotarcia do odbiorców, jak i precyzyjnego punktowego kierowania.

Wymierność – dostępne są dokładne dane statystyczne w czasie rzeczywistym dotyczące skuteczności poszczególnych elementów prowadzonej kampanii.

Transparentność – w modelu płatności za kliknięcie reklamodawca płaci za przejście użytkownika na stronę internetową, a wizyty i ich charakterystykę można obserwować zewnętrznymi narzędziami.

Szybki start – emisja podstawowej formy reklamy tekstowej zaczyna się zaraz po jej utworzeniu.

Przystępność – reklama dostępna na każdą kieszeń. Budżet można dowolnie skalować.

Przejrzysta analityka – za pomocą narzędzi Google Analytics oraz Google Ads specjalista jest w stanie odczytać i wyciągnąć kluczowe dane. Na ich podstawie może zarządzać i optymalizować kampanie tak, aby były jak najbardziej efektywne.

Jak wygląda współpraca?

1. BRIEF

Przeprowadzamy brief (kwestionariusz), by jak najlepiej poznać Twoją firmę, aktualne potrzeby i wyzwania.

2. AUDYT

Obejmuje szczegółową analizę dotychczasowych działań w mediach społecznościowych, badanie konkurencji i wyznaczanie słabszych i mocniejszy stron pod względem potencjału na rynku. Funkcjonuje także jako samodzielna usługa.
Możesz nam powierzyć niezależny audyt kampanii reklamowych, które samodzielnie prowadzisz, lub co do których masz wątpliwości. Nasz specjalista omówi z Tobą aktualne wyniki, zbada potencjał kampanii i zaleci poprawki, które podniosą ich efektywność.

3. STRATEGIA

Tworząc strategię działań reklamowych, wyznaczamy cel, definiujemy środki, jakie będą nam potrzebne, aby przygotować odpowiednie kampanie (np. grafiki w różnych formatach) wszystko dostosowujemy pod określony budżet, ustalmy harmonogram działania.

4. BIEŻĄCA OPTYMALIZACJA

Zarządzamy i optymalizujemy uruchomione kampanie, tak aby uzyskać najlepszą skuteczność, jednocześnie utrzymując najniższą możliwą stawkę za kliknięcie.

5. RAPORTOWANIE

Nasz ekspert przygotowuje cykliczny raport z wypracowanych wyników i je omawia. Raport nasi klienci otrzymują z częstotliwością i w formie jaka jest dla nich najlepsza. Najczęściej jest to comiesięczny mail. Naturalnie nasz ekspert jest do Państwa dyspozycji.

KIEROWANIE REKLAM – Właściwe osoby, czas i komunikat, czyli o możliwościach Google dla Twojej firmy

System Google Ads (AdWords) umożliwia precyzyjne dotarcie reklam do osób, które w danej chwili wyszukują frazy związane z ofertą reklamodawcy (słowa kluczowe) lub odwiedzają wybrane strony, których kontekst odpowiada reklamowanym produktom lub usługom. Istnieje możliwość określenia lokalizacji oraz czasu emisji. Możemy wybrać kraje, województwa, miasta lub dzielnice miast, albo zakreślić obszar na mapie. Szczególne możliwości daje remarketing i dotarcie do tych, którzy weszli w kontakt z firmą odwiedzając stronę. Dodatkowo reklama poza wyszukiwarką może być kierowana do osób o rozpoznanej płci i wieku, posiadających wybrane zainteresowania. Możemy dotrzeć do grupy osób, które według szacunków Google mają sprecyzowane zainteresowania, kierują się określonymi intencjami i należą do konkretnych grup demograficznych. Możemy dotrzeć do odpowiednich odbiorców w miejscu, czasie i na urządzeniu, na którym będą oni najbardziej skłonni do zapoznania się z ofertą i dokonania zakupu.
Właściwe osoby, właściwy czas i właściwy komunikat to hasło, którym promuje Google swój system reklamowy.

Możemy ustawić wyższe stawki dla tych słów, stron, odbiorców, typów urządzeń. Możemy definiować wybór w sposób pozytywny lub przez wykluczenia. Dzięki zaawansowanej precyzji możliwości kierowania kampanie linków sponsorowanych czy banerów efektywnie wspierają sprzedaż reklamowanych produktów i usług. Reklama w wyszukiwarce pojawia się w odpowiedzi na poszukiwanie czegoś przez użytkownika, dzięki tej nieinwazyjnej własności wyróżnia się od innych form reklamowych.

ZDOBYWAMY NAJWYŻSZE NOTY

Dziękujemy naszym Klientom za możliwość realizacji wspaniałych projektów i podejmowania wyzwań, w których mogliśmy się wykazać i poczuć satysfakcję.
Wolimy działać niż mówić o sobie, dlatego w ocenie naszej pracy oddajemy głos Klientom.

Opinie Facebook i Google

Stopień do jakiego mogę stworzyć relację, która wspiera wzrost innych jako oddzielnych jednostek, jest miarą wzrostu, jaki uzyskałem w sobie.” – CARL ROGERS

Mini Audyt
  • Audyt ustawień kampanii
300
Mikro
  • Budżet - do 1000 zł
  • Ilość kampanii - 2
  • Grupy reklam (per kampania) - 5
  • Ilość słów kluczowych (per kampania) - 20
  • Ustawienie geotargetowania (zasięg geograficzny) - tak
  • Rozszerzenia reklam - tak
  • Google Analytics podpięcie - tak
  • Automatyczne comiesięczny raport - tak
  • Śledzenie konwersji - tak
  • Umowa na 3 miesiące
  • Kupon rabatowy - do 375 zł
330
miesiąc
Ecommerce
  • Budżet - do 3000 zł
  • Kampanie - 3
  • Grupy reklam (per kampania) - 10
  • Ilość słów kluczowych (per grupa) - 50
  • Warianty reklam (per grupa) - 3
  • Ustawienie geotargetowania (zasięg geograficzny) - tak
  • Optymalizacja ustawień grup reklam - miesięcznie
  • Ustawienie harmonogramu - tak
  • Remarketing ustawienie - tak
  • Rozszerzenia reklam - tak
  • Śledzenie konwersji - tak
  • Śledzenie konwersji telefonicznych - tak
  • Google Analytics podpięcie/konfiguracja - tak
  • Comiesięczny raport - tak
  • Wykluczenia słów kluczowych - tak
  • Wsparcie mailowe - tak
  • Prognoza efektywności kampanii - tak
  • Umowa terminowa - 3 miesiące
  • Kod rabatowy - do 375 zł
480
miesiąc

Jeśli potrzebujesz działania w innym wymiarze zapraszamy na stronę briefu w postaci szczegółowej kweredny. Tam będziesz mógł wybrać mniej a przede wszystkim więcej opcji – nieuwzględnianych w podstawowych pakietach możliwości. Na przykład reklamę na Facebooku lub innych mediach społecznościowych, reklamę wideo,  częstsze i bardziej głębokie analizy i optymalizacje, formułowanie szczegółowej strategii marketingowej, kluczowych wskaźników efektywności, zarządzanie oparte na ROAS, ROI i pomoc w wyborze strategi ustalania stawek, testy A/B tekstów reklamowych, optymalizacje oparte na skryptach, rozszerzone wsparcie analityczne, propozycje i wdrożenia zaleceń dla stron docelowych i wyniku jakości.

Dane kontaktowe

Biuro / siedziba

34-310-36-22,
22-203-63-46

ul. Sułkowskiego 17 lok. 12
42-202 Częstochowa
ul. Świeradowska 47
02-662 Warszawa

Administratorem Państwa danych osobowych jest Memtor Marketing Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Świeradowska 47. Więcej informacji.

Marek Olas