Loading
Memtor Marketing

Z wizytą na Festiwalu SEO 2015

image title

Dwa dni temu uczestniczyłem w trzeciej edycji, największego w kraju spotkania specjalistów i pasjonatów marketingu organicznego w wyszukiwarkach. Aby nie powielać informacji o tym, jakie były poruszane tematy nie będę przedstawiał wszystkich – można o tym przeczytać na stronie organizatora konferencji. Można nawet pobrać stamtąd slajdy z poszczególnych prezentacji. Wszystkie za wyjątkiem slajdów Kaspara Szymańskiego, którego wystąpienie było w formie panelu dyskusyjnego. To była ostatnia prezentacja, ale zatrzymała całą publiczność do końca mimo późnej pory, znany Googlarz bowiem od podszewki poznał mechanizmy działania wyszukiwarki i chętnie dzielił się swoimi doświadczeniami.

W tym roku spotkanie było pod znakiem Content Marketingu i link buildingu zorientowanego wokół content marketingu, natomiast mniejszy udział przypadł sprawom technicznym. Najciekawsze jednak dla nas w agencji były prezentacje Łukasza Żeleznego i Grzegorza Strzelca. Jedno związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych w połączeniu z Content Marketingiem, a drugie o technologicznych nowinkach z zakresu optymalizacji dynamicznych stron w sposób przyjazny z punktu widzenia SEO.

Wyrazy uznania dla gości prezentujących swoje wystąpienia i dla organizatorów za udaną imprezę i do kolejnej edycji!