Loading
Memtor Marketing

Marketing w serwisach społecznościowych

image title

Biorąc pod uwagę jaką popularność zdobył portal społecznościowy Facebook, Google zaproponowało swoje rozwiązanie jakim jest Google +. Serwisy społecznościowe w porównaniu z wyszukiwarkami pochłaniają więcej czasu użytkownika więc warto o ten czas walczyć. Wiąże się z tym również większymi możliwościami reklamowo marketingowymi. Aktywnych użytkowników Facebooka na całym świecie jest obecnie ok. 800 milionów. Specjaliści z dziedziny marketingu społecznościowego są jednak zdania że Google + w najbliższych latach nie ma szans na równorzędną walkę z Facebookiem a to dlatego że dla prostego użytkownika internetu sposób działania Google+ jest mało zrozumiały a ponadto Facebook zajął już dostatecznie ten rynek. Głównymi narzędziami od Facebooka wykorzystywanymi do marketingu internetowego są funpage oraz reklamy podobne do tych w Google Adwords. Nawet najlepszą stronę www aby marketing społecznościowy sprawnie i efektywnie funkcjonował warto wspomóc boksami reklamowymi, aplikacjami dla użytkowników czy mailingiem. Żeby takie wsparcie pomogło ważnym czynnikiem jest wysokiej jakości treść reklam, artykułów, obrazów czy filmów publikowanych na łamach strony firmowej.