Loading
Memtor Marketing

Konferencja Search Marketing Day 2014 – Relacja

image title

We wtorek 10 czerwca miałem przyjemność uczestniczyć w tegorocznym Search Marketing Day – jednej z największych konferencji o marketingu internetowym, i jedynej jak do tego roku tak mocno skupionej na marketingu w wyszukiwarkach o międzynarodowej skali. Prezentacje były prowadzone na najwyższym poziomie merytorycznego warsztatu i wiedzy, przez praktyków działających w wiodących firmach branży marketingu internetowego w Ameryce Północnej i Europie.

Pierwszy dzień wydarzenia odbywał się w sali Multikina w Warszawskich Złotych Tarasach – generalnie pozytywna, budująca energia. To wszystko sprawiło, że obecność tam należy uznać za bardzo konstruktywną. Każde wystąpienie niosło inspiracje. Nie jest celem tego tekstu, aby omawiać szczegółowo wszystkie wykłady i przedstawiać wszystkich prelegentów – poniżej udostępniam link do szerszej publikacji, tutaj ograniczę je tylko do wymienienia tych, które zrobiły największe wrażenie. A wśród nich przede wszystkim Oli Gardner, Danny Ashton oraz Phil Nottingham. Z innych względów wyróżniam wystąpienie Łukasza Żeleznego i Matthew Capala.

Zdjęcie z panel dyskusyjnego konferencji Search Marketing Day 2014 - Questions & Anwsers

Jakie trendy w tym roku? Wyróżniał się Content Marketing, pod znakiem którego właściwie odbywała się bieżąca edycja tej konferencji i większość z prezentacji albo wprost albo na marginesie odnosiła się do tej strategii. Ponieważ źródłowo Search Marketing Day jest skupiony woków wyszukiwarek oczywiście nie zabrakło samego SEO a ponadto pojawił się Marketing Natywny (Native Marketing), czyli strategia z pogranicza SEO, Content Marketingu i reklamy. Dodatkowo uczestnicy SMD mieliśmy okazję brać udział w dwóch wystąpieniach z zakresu Optymalizacji konwersji (Conversion Rate Optimization), a na koniec jeszcze wątku Big Data i możliwościach marketingu technologicznego.

Niewątpliwie uczestnictwo w każdym takim wydarzeniu, z którego można zdobyć aktualną wiedzę na wysokim poziomie, to korzyść dla rozwoju warsztatu i biznesu – szczególnie na takim poziomie, na jakim stoją konferencje cyklu Search Marketing Day. Więcej na ten temat można przeczytać u źródła na searchmarketingday.pl jak i blogu silesiasem.pl.

Polecam!
Marek Olas

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *