Loading
Memtor Marketing

XXV SEMcamp – spotkania specjalistów branży SEM

image title

16 października odbyło się XXV największe spotkanie specjalistów branży Performance Marketingu w Polsce czyli SEMcamp.

Na spotkaniach prezentowane są zagadnienia związane z reklamą w internecie z naciskiem na reklamę w wyszukiwarkach. W pierwszej części spotkania była mowa między innymi o możliwościach optymalizacji kreacji reklamowych – również w nowym interfejsie AdWords, minimalizacji niepożądanego ruchu czy przygotowaniu pliku z danymi produktów wykorzystywanego w Zakupach Google. Po przerwie swoje prezentacje wygłosili goście z zagranicy o wykorzystaniu Power Query – oficjalnego dodatku Excel i imporcie konwersji do Google AdWords. W trzeciej części pokazano jak skonfigurować i zoptymalizować kampanię dynamiczną, jak stworzyć efektywną strategię pozyskiwania konwersji w niedocenianej w Polsce sieci reklamowej Google oraz że nie zawsze warto ufać ogólnie przyjętym legendom w technikach optymalizacyjnych. Po prezentacjach odbył się jeszcze panel dyskusyjny, w szczególności o tym jak rozwija się branża.