Loading
Memtor Marketing

Wyszukiwarki

W polskojęzycznym Internecie dwie wyszukiwarki obejmują niemal cały segment rynku. To Google, którego udział sięga ponad 90% i stale rośnie, oraz rodzimy Netsprint (netsprint.pl), wyszukiwarka obsługująca portal Wirtualna Polska (szukaj.wp.pl). W innych krajach (językach) sytuacja wygląda różnie, ale w wielu Google jest bądź dominującym usługodawcą lub posiada znaczący udział. Poza tym, że Google posiada własne domeny w różnych językach, jest także obecny ze swoją usługą w wielu najważniejszych portalach i serwisach, w Polsce między innymi w portalach Onet.pl, Gazeta.pl i Interia.pl. W Rosji i krajach rosyjskojęzycznych wyróżniają się swoim zasięgiem wyszukiwarki Yandex i Rumbler.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *