Potencjał mediów internetowych

Google obsługuje ponad 3 miliardy wyszukiwań każdego dnia. To największa targetowana platforma marketingowa w historii. Z kolei, 1/7 populacji ludzkości jest na Facebooku.

Jest ponad 3,2 miliarda użytkowników internetu. Gospodarka cyfrowa podwaja się co dwa lata.
57% ludzi komunikuje się bardziej online niż w świecie rzeczywistym. Połowa Polaków codziennie korzysta z internetu. Internet ma największy udział wśród źródeł, z których e-konsumenci czerpią wiedzę na temat produktów i usług – 69%, jest przed rodziną i znajomymi – 56%.

Google obsługuje ponad 3 miliardy wyszukiwań każdego dnia. To największa i najlepiej targetowana platforma marketingowa w historii. Przeciętny polski internauta wyszukuje różne informacje za pomocą wyszukiwarki Google od kilku do nawet kilkuset razy każdego dnia.
91% najbogatszych używa wyszukiwarek do poznawania luksusowych produktów przed zakupem.

1/7 populacji ludzkości jest na Facebooku. Przeciętny jego użytkownik jest oddalony od dowolnego o 4,7 kroków nie wyłączając członków rodzin królewskich, prezydentów i największych gwiazd. Dla 28% pierwszą rzeczą, jaką robi rano jest sprawdzenie swojego profilu – nawet zanim wstanie z łóżka. Najszybciej rosnącą grupą wiekową na portalu Facebook są osoby w wieku 45-54 lat.

Na świecie jest więcej urządzeń mobilnych niż ludzi na planecie, a 15% z ich użytkowników dokonuje zakupów mobilnie. Większość używa wyszukiwarki i mediów społecznościowych.