Loading
Memtor Marketing

Wakacyjna prasówka 7/19

image title

Cześć! Wiemy, że wakacje jeszcze trwają, dlatego przygotowaliśmy dla Was wakacyjną prasówkę 🙂 Lektura jak znalazł podczas wypoczynku 🙂 Jesteście gotowi na świeżą porcję informacji i ciekawostek z branży i jej pogranicza? Zaczynamy!

1

Netflix, Netflix, Netflix nie przestaje zaskakiwać i chyba powoli się do tego przyzwyczajamy. Jak promuje swoje seriale takie jak „Strangers Things” i „Dom z papieru” w te wakacje? Zobaczcie sami najnowszą akcję promocyjną serialu „Dom z papieru”.
PS w artykule jest odnośnik do innych promocji giganta filmowego. »

2

Bardzo głośna i kontrowersyjna reklama amerykańskich linii lotniczych promująca nowe połączenie do Krakowa. Miasto jest przedstawione jako miejsce, w którym turyści mogą napić się wódki z przyjacielem. Władze Krakowa wyraziły już swoje oburzenie na Facebooku, co spotkało się z mnóstwem podzielonych opinii. »

3

Freshmail przygotował poradnik dla działających w marketingu o testach A/B. Dowiecie się co i jak możecie testować. Spis narzędzi wraz z przykładami użycia. Praktycznie i na temat 🙂 »

4

Pokaz slajdów w relacjach na Facebooku? Tak! Póki co tylko na IOS. Mark Zuckerberg stwierdził, że „relacje są na dobrej drodze do tego, aby wyprzedzić posty w News Feedzie i stać się najchętniej wybieranym kanałem do udostępniania materiałów”. »

5

W czasach kiedy niemal każdy marzy o jak najczęstszych podróżach, same linie lotnicze i kolejowe namawiają o rozsądne korzystanie z usług w trosce o środowisko! Przykładem są niemieckie koleje, które w swoim spocie reklamowym, pokazują, że wcale nie trzeba lecieć daleko, aby zobaczyć zachwycające miejsca! »

6

Sztuczna inteligencja Facebooka ogra nawet mistrza pokera! Jest to bot Pluribus stworzony przez zespół Facebooka i Carnegie Mellon University. Uczy się on znacznie szybciej niż inne boty. Do tej pory próby gier wieloosobowych nie kończyły się sukcesem AI. A tym razem mamy pozytywne odkrycie. »

7

Coś, co nie powinno raczej nikogo zaskoczyć, ale warto sobie utrwalić 🙂 Mamy wyniki testów, jaka forma publikacji najlepiej sprawdza się na LinkedInie. »


8

Ciekawie, dla ludzi nie z marketingowej branży o kampaniach Google Ads i czytaniu raportów od agencji.
W artykule są wyjaśnione najważniejsze wskaźniki i to, jak je rozumieć, oraz co jest bardzo miłe z perspektywy agencji, czyli o specyfice kampanii Google Ads. »

9

20 i 21 września czeka nas prawdziwa kulturalna uczta na Nadodrzu we Wrocławiu. Zamiast reklam wielkoformatowych pojawią się ruchome murale. Nie będą to typowe murale a projekcje w różnej formie – od wideoartu, przez dźwiękowy performance, kino eksperymentalne, po instalacje audiowizualne. Swoje dzieła zaprezentuje 20 artystów z całego świata. »

10

Raport o widoczności reklam w polskim internecie. Pozycja naszego kraju się poprawiła w obecnym kwartale z wynikiem Viewability na poziomie 58%. »


To tyle w tej nietypowej wakacyjnej odsłonie przeglądu prasy. Która z informacji okazała się dla Was najciekawsza?

2 thoughts on “Wakacyjna prasówka 7/19

  • Magda Gospodarek

    Bardzo się cieszmy i także dziękujemy 🙂

    Odpowiedz
  • Monika Dudek

    Dziękuję za wyróżnienie mojego artykułu o testach a/b, Bardzo mi miło, że się spodobał. 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *