Site icon Memtor Marketing

Sieć reklamowa

Google Adwords to również reklama pojawiająca się w sieci reklamowej witryn partnerskich współpracujących z Google. To tysiące stron i aplikacji internetowych w języku polskim (a idące w miliony globalnie), na których może wyświetlać się Twoja reklama, np. YouTube, Onet.pl, Interia.pl, Money.pl, Gmail itd.

Szczegółowe kierowanie

Mając do dyspozycji ogromną ilość miejsc, gdzie reklamy mogą się wyświetlać, należy zadbać, aby je skierować na te witryny i na tych odbiorców, aby ostatecznie dotrzeć do wąskiego grona potencjalnych klientów. Istnieje wiele możliwości kierowania – według słów występujących na stronach, według tematyki stron. Można również, analogicznie jak w wyszukiwarce, dowolnie wybrać zasięg, budżet i czas emisji reklam. Dzięki temu mamy dużą kontrolę nad zasięgiem emisji reklam.

Różne formaty reklam

W sieci reklamowej mamy do dyspozycji więcej formatów reklam niż w przypadku reklamy w wyszukiwarkach. Możemy skorzystać z reklam tekstowych (jak w wyszukiwarkach), ale także reklam graficznych (statycznych i animowanych) oraz reklam wideo.

Korzyści

Zasięg sieci reklamowej stanowi dobre uzupełnienie oferty reklamy internetowej w wyszukiwarce. Dzięki możliwości przyciągnięcia uwagi odbiorcy komunikatem graficznym, pokazania swojego logo czy przekazu wideo, zyskujemy dodatkowe atuty w interakcji z potencjalnym klientem. Sprawdza się to na każdym etapie ścieżki sprzedaży – pomoże w budowaniu świadomości marki, nawiązaniu kontaktu z klientem, zyskaniu lojalności klienta i przy nastawieniu na transakcję.

Exit mobile version