Loading
Memtor Marketing

Remarketing

Remarketing

to forma reklamy pozwalająca dotrzeć do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę internetową. Reklama wyświetla się na innych stronach przeglądanych przez tę osobę.

Szczegółowe Kierowanie

W ten sposób docieramy do wąskiego grona potencjalnych klientów, którzy już wcześniej interesowali się naszą usługą lub produktem, ale z jakichś powodów nie dokonali zakupu lub nie skontaktowali się z nami.

Druga Szansa

Używając odpowiednich komunikatów reklamowych lub konkretnych ofert, możemy nakłonić użytkownika do ponownego zainteresowania się tym, co oferujemy, i dokonania zakupu.

Wysoka Skuteczność

Jak pokazują statystyki, skuteczność remarketingu jest znacznie wyższa niż zwykła reklama skierowana na sieci partnerskie Google. Pozwala poprawić zwrot z inwestycji (ROI) każdemu reklamodawcy (niezależnie od branży).

Jak to wygląda?

W kampanii remarketingowej mamy do dyspozycji dziewięć banerów graficznych różnej wielkości oraz standardową reklamę tekstową.

reklam-remarketing

Zalety Remarketingu

  • dobre wskaźniki zwrotu z inwestycji w tą formę reklamy
  • przekaz reklamowy dociera tylko do potencjalnych klientów
  • poprawa wizerunku firmy, świadomości marki
  • budowa dobrych relacji z klientem

Infografika Remarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *