Remarketing
to forma reklamy pozwalająca dotrzeć do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę internetową. Reklama wyświetla się na innych stronach przeglądanych przez tę osobę.
Szczegółowe Kierowanie
W ten sposób docieramy do wąskiego grona potencjalnych klientów, którzy już wcześniej interesowali się naszą usługą lub produktem, ale z jakichś powodów nie dokonali zakupu lub nie skontaktowali się z nami.
Druga Szansa
Używając odpowiednich komunikatów reklamowych lub konkretnych ofert, możemy nakłonić użytkownika do ponownego zainteresowania się tym, co oferujemy, i dokonania zakupu.
Wysoka Skuteczność
Jak pokazują statystyki, skuteczność remarketingu jest znacznie wyższa niż zwykła reklama skierowana na sieci partnerskie Google. Pozwala poprawić zwrot z inwestycji (ROI) każdemu reklamodawcy (niezależnie od branży).
Jak to wygląda?
W kampanii remarketingowej mamy do dyspozycji dziewięć banerów graficznych różnej wielkości oraz standardową reklamę tekstową.
Zalety Remarketingu
- dobre wskaźniki zwrotu z inwestycji w tą formę reklamy
- przekaz reklamowy dociera tylko do potencjalnych klientów
- poprawa wizerunku firmy, świadomości marki
- budowa dobrych relacji z klientem
Dodaj komentarz