Loading
Memtor Marketing

Remarketing

infografika

Remarketing
To forma reklamy pozwalająca dotrzeć do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę internetową. Reklama wyświetla się na innych stronach przeglądanych przez tę osobę.

Szczegółowe Kierowanie
W ten sposób docieramy do wąskiego grona potencjalnych klientów, którzy już wcześniej interesowali się naszą usługą lub produktem, ale z jakichś powodów nie dokonali zakupu lub nie skontaktowali się z nami.

Druga Szansa
Używając odpowiednich komunikatów reklamowych lub konkretnych ofert, możemy nakłonić użytkownika do ponownego zainteresowania się tym, co oferujemy, i dokonania zakupu.

Wysoka Skuteczność
Jak pokazują statystyki, skuteczność remarketingu jest znacznie wyższa niż zwykła reklama skierowana na sieci partnerskie Google. Pozwala poprawić zwrot z inwestycji (ROI) każdemu reklamodawcy (niezależnie od branży).

Jak to wygląda
W kampanii remarketingowej mamy do dyspozycji dziewięć banerów graficznych różnej wielkości oraz standardową reklamę tekstową.

reklama-remarketing

Zalety Remarketingu

  • dobre wskaźniki zwrotu z inwestycji w tę formę reklamy
  • przekaz reklamowy dociera tylko do potencjalnych klientów
  • poprawa wizerunku firmy, świadomości marki
  • budowa dobrych relacji z klientem