Loading
Memtor Marketing

Przegląd prasy branżowej VIII/2017

image title

Jak przekonać użytkowników do zakupu w sklepie online? – 9 technik

Jak przekonać użytkowników do zakupu w sklepie onlineIstnieje wiele sposobów, dzięki którym w oparciu o podstawy psychologii jesteśmy w stanie zwiększyć sprzedaż w branży e-commerce. W artykule podano dziewięć z nich. Niektóre to absolutna podstawa tak jak: dowody społeczne – Social proof, czy zasada spójności i wzajemności. Również rola autorytetu i związanego z nim zaufania ma tutaj zasadnicze znaczenie. Jak podaje autor artykułu: większość technik dotyczących tego, jak przekonać użytkowników do zakupu bazuje na naszych podstawowych zasadach i reakcjach. Po drugiej stronie ekranu zawsze jest człowiek, dlatego warto poznać i wykorzystać te techniki w praktyce. (www.mobiletry.com)

 

RAPORT: Platformy do udostępniania treści w kampanii SEO

Raport platformy do udostępniania treściW artykule wybrano i poddano ocenie najpopularniejsze narzędzia służące do pozyskiwania linków. Dzięki pracy Karoliny Twardosz, powstał raport „Platform do udostępniania treści w kampaniach SEO”. W spisie znajdują się serwisy tematyczne, blogi niszowe oraz największe polskie portale, które łączą reklamodawców z wydawcami w sposób, który utrudnia znalezienie stron zapleczowych. Pod uwagę wzięto profil linków, parametry domeny i strony, ilości portali współpracujących z danym podmiotem czy cenę za publikację. (www.semahead.pl)

 

Link building w Polsce 2017 – 3 najważniejsze wnioski z raportu

Link building w Polsce 2017 – 3 najważniejsze wnioski z raportu Na podstawie badań przeprowadzonych przez Linkhouse.pl powstał raport dotyczący działań związanych z link buildingiem. Wynika z niego, że link building ma duży wpływ na proces pozycjonowania, ponad połowa ankietowanych uważa link building za ważniejszy lub równie ważny co optymalizacja. Autor wskazuje na wagę analizy linków, bowiem duża część stron doświadczyła spadku pozycji z powodu budowania linków niskiej jakości. Nie zabrakło tematu najpopularniejszych narzędzi. (www.blog.majestic.com)

 

Czy rozmiar pliku CSS wpływa na pozycje w Google?

Czy rozmiar pliku CSS wpływa na pozycje w Google?Według zapewnień Johna Mullera, jednego z rzeczników wyszukiwarki Google – rozmiar pliku CSS nie ma negatywnego wpływu na pozycję strony w rankingu wyszukiwań. Zgodnie z wpisem, który umieścił na Twitterze, problem nie dotyczy stron, których wielkość nie jest liczona w dziesiątkach MB. Jednak nie ulega wątpliwości fakt, że zainteresowanie użytkowników lepiej zdobywają strony charakteryzujące się krótszym czasem ładowania. (www.widzialni.pl)

 

Certyfikat SSL – Google zapowiada zmiany!

Certyfikat SSLOd października 2017 przeglądarka Chrome będzie informowała użytkowników stron www o braku szyfrowania. Kwestia ta nie dotyczy stron, na których nie ma żadnych formularzy wymagających podania danych użytkownika takich jak np. newsletter czy panel logowania. Nie wiadomo jeszcze jaką formę przyjmie komunikat. Google traktuje tą zmianę jako długoterminowy proces wprowadzania certyfikatów SSL do stron internetowych https i odchodzenia od stron niezabezpieczonych http. (www.blog.silence.pl)

 

Jak rozwijać kompetencje z zakresu e-marketingu?

Jak rozwijać kompetencje z zakresu e-marketingu?Dla osób, którym zależy na poszerzeniu swojej wiedzy z zakresu e-marketingu powstały studia podyplomowe o właśnie takim kierunku. Ich założeniem jest nauczanie, jak korzystać z omnichannel marketingu, który obecnie uważany jest za jeden z najefektywniejszych sposobów promowania firmy. Zdobyta wiedza posłuży również jako podstawa do tego, jak można praktycznie rozwinąć się w branży marketingowej. (www.marketerplus.pl)

 

RODO – nowe przepisy o ochronie danych osobowych. Po co powstały i dlaczego firmy muszą się pospieszyć?

RODO – nowe przepisy o ochronie danych osobowych.Nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych dają przede wszystkim większe prawa do ochrony własnych danych osobowych. Zwiększona została również odpowiedzialność firm za ochronę tych danych. Dzięki nowym przepisom każda osoba będzie w stanie zadecydować, co chce zrobić ze swoimi danymi. Możliwe będzie przeniesienie informacji, a także ograniczenie ich przetwarzania. (www.forbes.pl)

 

Twój startup potrzebuje infografiki. Dlaczego?

Twój startup potrzebuje infografikiStworzenie infografiki ma wiele zalet, pomaga w szybszy sposób przyswoić nawet bardzo trudne treści. Aby była skuteczna powinna być: prosta i zrozumiała, szybka, dokładna i aktualna. Odpowiednio stworzona może być wykorzystana właściwie wszędzie zarówno na stronach internetowych, jak i na produktach czy sieciach społecznościowych. Ważne jest aby zrozumieć jej istotę i przygotować ją w oparciu o przytoczone cechy. (www.mamstartup.pl)

 

Planowanie budżetu dla startupu – gdzie popełniłem błąd?

Planowanie budżetu dla startupuStworzenie budżetu pomoże rozwinąć firmę i skutecznie kontrolować jej finanse. Istotne jest rzetelne przedstawienie wszystkich wydatków, nawet najmniejszych, tak by mieć pewność, że na nic nie zabraknie pieniędzy. Warto również zostawić pewną rezerwę, w razie niezaplanowanych wcześniej wydatków. Istotne jest także tworzenie planu w oparciu o konkretne liczby i fakty tym samym próbując realnie ocenić jak z czasem rozwinie się biznes. (www.brief.pl)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *