Loading
Memtor Marketing

Przegląd prasy branżowej VI/2017

image title

39 rzadko używanych technik SEO, które podwoją ruch na stronie

narzędzia, które powodują ruch na stronieIstnieje bardzo dużo kryteriów na podstawie których powstają algorytmy pozycjonowania w wyszukiwarkach. Artykuł jest obszerny, jednak jak podkreślają sami autorzy, nie sposób wymienić wszystkich technik SEO wpływających na wydajność strony internetowej. Podstawą jest linkowanie do witryn o wysokim autorytecie i to od niego wypada zacząć, jednak w miarę działań warto wzbogacić je o mikro techniki SEO. Opisano m.in. technikę pozycjonowania na synonimy, uzupełniania wygasłych linków, metodę „skyscraper” oraz zwrócono uwagę na wartości contentu w formie infografiki. (www.sprawnymarketing.pl)

 

Google uruchamia kreator stron www dla firm w Google Maps

kreator stron www dla firm w Google MapsDzięki prostemu kreatorowi Google stworzymy i opublikujemy jednostronicową stronę internetową. Musimy posiadać jedynie konto Google Moja Firma z uzupełnioną wizytówką firmy, ponieważ to po części na jej podstawie jest tworzona strona. To dość proste narzędzie z intuicyjnym interfejsem. Powstałą stronę można łatwo połączyć z naszym wpisem w Google Maps. Powstała strona jest responsywna, a prowadzący do niej link opatrzony parametrem dofollow. (www.seostation.pl)

 

Zadbaj o oceny! Facebook testuje reklamy z ocenami użytkowników

dailywebFacebook testuje funkcję, która wyświetlałaby oceny w reklamach. Takie rozwiązanie w teorii mogłoby wpłynąć na większą klikalność reklam w przypadku np. restauracji i hoteli w przypadku których wybór jest oparty o oceny i opinie innych. Z testowej wersji mogą skorzystać firmy, mające więcej niż 4 gwiazdki. Czy funkcja zostanie wprowadzona na stałe zadecyduje końcowy wynik testu. (www.dailyweb.pl)

 

No bullshit with content marketing – 8 mitów, o których (być może) nie miałeś pojęcia

nowymarketingAutorka, w swoim artykule obala 8 mitów związanych z content marketingiem. Mity dotyczą trudności content marketingu, niesprzedawalności content marketingu, szybkiej zwracalności się podjętych działań, a także, że dotyczy on tylko online’u, że wystarczy napisać dobry artykuł by podnieść pozycję strony w Google, content = artykuły na blogu, dobry content sam się dystrybuuje oraz content marketing jest niemierzalny. (www.nowymarketing.p)

 

Google Optimize – do czego służy i co warto o nim wiedzieć?

kod Google OptimizeGoogle Optimize to łatwy i funkcjonalny interfejs umożliwiający samodzielne przeprowadzenie testów A/B. Należy pamiętać, że niektóre problemy wysokiego współczynnika odrzuceń oraz małej konwersji wynikają wyłącznie z wewnętrznego obszaru strony internetowej. Google Optimize podobnie jak Google Tag Manager pozwala ominąć ingerencję w główny kod witryny internetowej. Dzięki niemu samodzielnie edytujemy surowy kod HTML, dodamy reguły Javascript czy CSS. Ponadto w artykule przedstawiono sposoby i omówiono poszczególne kroki, które pozwolą wdrożyć Google Optimize i przygotować pierwsze eksperymenty. (www.digitalhill.pl)

 

Dlaczego email marketing przeżywa drugą młodość?

marketerplusOd wysłania pierwszego maila minęło ponad 40 lat, było to w 1971 roku. Nieco później, w 1976 roku wykorzystano pocztę po raz pierwszy do wysłania mass mailingu. Pomimo, że na początku przynosił bardzo duże zyski, wraz z powstaniem kolejnych platform, email marketing stawał się coraz mniej popularny. Obecnie kanał ten mocno się rozwija, co może oznaczać, że przeżyje on drugą młodość. Potwierdzają to również dane opublikowane przez DMA w których 50% marketerów zakłada, że zwiększone zostaną wydatki na email marketing. Jest to świetny sposób między innymi na budowanie trwałych relacji z klientami. (www.marketerplus.pl)

 

Te marki spożywcze wiedzą, jak korzystać z social mediów. Zobacz, jak tworzyć content na Facebooka

marketingpressArtykuł przedstawia cztery marki spożywcze, które potrafią wykorzystać social media. Pierwszą marką, która w bardzo dużym stopniu wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych jest coca-cola. Kampanie z jej udziałem są duże i kreatywne, w tym celu przeznaczony jest na nie spory budżet. Kolejnym przykładem jest Tiger Energy Drink. Social media wykorzystuje przede wszystkim do udostępniania kontrowersyjnych treści, z wykorzystaniem popularnych memów. Często stosuje wulgarny język i skupia się na tworzeniu contentu, który spodoba się odbiorcom. Trzecim przykładem jest Lidl. Jako pierwszy z sieci sklepów wykorzystał media społecznościowe do komunikacji. W tym celu w swoje reklamy angażuje celebrytów, by zwiększyć wartość komunikacji. Ostatnią marką są jeżyki. W przeciwieństwie do poprzednich przykładów, w tym wypadku social media nie są wykorzystywane do dodawania treści sprzedażowych. Zamiast tego wykorzystywana jest koncepcja wizualna poprzez tworzenie grafik. (www.interaktywnie.com)

h

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *