Loading
Memtor Marketing

Przegląd prasy branżowej IX/2017

image title

13 sposobów na obniżenie kosztów reklam AdWords

13 sposobów na obniżenie kosztów reklam AdWordsW artykule przedstawiono wskazówki, dzięki którym można się dowiedzieć w jaki sposób wykorzystać budżet kampanii w sposób najbardziej efektywny. Autor sugeruje, aby testować różne rozwiązania i dostosowywać je według potrzeb jak: struktura kampanii, lokalizacja, precyzyjne słowa kluczowe, dopasowania słów kluczowych, wykluczające słowa kluczowe, harmonogram wyświetlania reklam, dostosowanie stawek, partnerzy wyszukiwania, wynik jakości, aplikacje mobilne, opcje kategorii witryn, aktualność strony docelowej czy reguły automatyczne. (www.marcinwsol.pl)

 

Bezkosztowa analiza działań SEO konkurencji w 15 minut

Bezkosztowa analiza działań SEO konkurencjiObszerny artykuł w którym podano trzy scenariusze, przy pomocy których w 15 minut można wykonać szybką i bezkosztowną analizę działań SEO konkurencji. Taka analiza ma na celu ocenę witryny oraz wychwycenie problemów wpływających na jej pozycję. W tym czasie możemy określić ogólny zasięg konkurencji w wynikach organicznych Google, przeanalizować działania z obszaru „link-building” jak i określić potencjalne błędy dotyczące optymalizacji kodu HTML analizowanej strony. W artykule podano etapy działań jak i narzędzia, które ułatwią pracę. (www.marketingdlaludzi.pl)

 

Gdziekolwiek idziesz, cokolwiek robisz – zdobądź tego linka!

Jak zbudować jakościowy profil linków pozycjonującychPozyskiwanie linków jest bardzo ważne, pomogą one w pozycjonowaniu odpowiednio stworzonej strony z bogatym contentem. Trzeba jednak mieć na uwadze, że nie każde linki mają taką samą wartość. Czasami zdarza się, że strony pomimo mniejszej ilości linków, są wyżej pozycjonowane ponieważ ich odnośniki są mocniejsze i mają większą wartość. Sposobów pozyskiwania linków jest wiele, przykładem mogą być konkursy branżowe czy noty prasowe. Pozyskując linki warto również wykorzystywać dobre relacje z partnerami biznesowymi, by np. stworzyć wspólnie artykuł na zewnętrznym blogu. (takaoto.pro)

 

Google Data Studio – wejdź na wyższy poziom raportowania

Google Data StudioPrzy użyciu Google Data Studio można zbudować czytelny i interaktywny raport zawierający dane z różnych narzędzi Google. Logując się do panelu GDS otrzymujemy dostęp do wszystkich usług, do których logujemy się za pośrednictwem tego samego adresu e-mail. Umożliwia to zaprezentowanie naszych informacji za pomocą estetycznych wykresów, które można edytować. GDC jest w fazie beta, dlatego nadal trwa jego ciągłe udoskonalanie. (www.bluerank.pl)

 

Jak pozycjonować strony One Page?

Jak pozycjonować strony One PageW artykule przedstawiono zalety stron one page jak i przydatne wskazówki na temat ich pozycjonowania SEO. Autor wymienia brak contentu jako jedną z głównych trudności w związku z generowaniem naturalnego ruchu z Google. To dosłownie jeden dokument, jednak większość przedstawionych działań związanych z pozycjonowaniem, nie odbiega znacząco od tych praktykowanych w przypadku zwykłych stron. Mowa tutaj o odpowiednim tytule, podziale na sekcje czy responsywności. (www.blog.gdaq.pl)

 

Dlaczego lepiej nie zaniedbać identyfikacji wizualnej startupu

Przegląd prasy branżowej IX/2017 1Identyfikacja wizualna ma nie tylko zachęcić klientów do kupna produktów, ale również pomóc wyróżnić się na tle konkurencji. Właśnie dlatego powinna informować kto jest grupą docelową, czym kieruje się firma, do kogo skierowana jest oferta i o wszystkim co później przyda się w działaniach marketingowych. Ważne, aby identyfikacja wizualna była przemyślana. Warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy zaproponują elementy kojarzące się z branżą, pomocne w wyróżnieniu się na tle konkurencji. (mamstartup.pl)

 

Dlaczego Twój marketing nie działa? Pewnie nie zrozumiałeś klienta

marketing w sieciDziałania marketingowe, aby były skuteczne wymagają planu. Należy wykonywać przemyślane działania poparte rozbudowaną strategią. Chcąc osiągnąć zamierzony efekt, istotne jest, by skupić się przede wszystkim na potrzebach konsumentów. Warto na początku wykorzystywać wiele kanałów i kontrolować ich skuteczność tak by określić które lepiej się sprawdzają, a także zainwestować w system do automatyzacji. Autorka działania sprawiające trudności sugeruje zlecić specjalistom w tej dziedzinie. (mamstartup.pl)

 

Rekomendacje w social mediach bardziej skuteczne niż reklamy telewizyjne

reklama w social mediachZe względu na to, że trendy wśród młodych ludzi się zmieniają, marketerzy starają się dostosowywać do nich swoje działania. Kluczową rolę zaczęły odgrywać serwisy społecznościowe traktowane przed młode pokolenie jako główne źródło informacji i świetny sposób na porozumienie się z firmami. 46% osób badanych zadeklarowało, że większą uwagę zwraca na reklamy które może pominąć, niż te których się nie da pominąć jak w przypadku reklam telewizyjnych. Reklamy internetowe mogą być skuteczniejsze również dlatego, że Internet daje nowe możliwości, jak np. geolokalizację. Ważne, aby wszystkie możliwości odpowiednio wykorzystać tworząc nienachalną i przemyślaną reklamę, która przyciągnie uwagę odbiorców. (brief.pl)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *