Loading
Memtor Marketing

Przegląd prasy branżowej III/2017

image title

Jak poprawić pozycję w Google Maps? – 7 prostych kroków

mapa
Dobra pozycja w rankingu wyszukiwań Google Maps to sposób na osiągnięcie sukcesu i rozwój lokalnego biznesu. Im więcej informacji podamy na temat naszej działalności, tym bardziej jesteśmy widoczni w internecie. Lokalny numer telefonu to mocny sygnał dla Google, że działamy właśnie w tym rejonie. Dodatkowo wiele osób nie wie, że można dodać aż pięć kategorii definiujących naszą działalność. Warto pamiętać, że równie ważnym czynnikiem wpływającym na wyższe pozycjonowanie w rankingu wyszukiwań są opinie klientów. Mogą one skutecznie zwiększać lub zmniejszać poziom zaufania do firmy i często nie mamy nad nimi kontroli. Uzupełniając naszą stronę internetową o adres, lepiej osadzić całą mapę niż wstawiać zrzut ekranu. Jednak pomimo starań, firmy nieposiadające zdjęć w swoim opisie, będą przedstawiać się w niezbyt interesujący sposób. Z tego powodu warto zadbać o atrakcyjne zdjęcia i odpowiednie treści. (www.mobiletry.com)

Idzie nowe. Co jako marketer powinieneś wiedzieć o Generacji Z i czym ona się różni od Millenialsów?

nowymarketing
Generacja Z staje się coraz popularniejszym targetem na rynku marketingowym. Pokolenie, które wychowało się z telefonem w ręku, jest świetnie obeznane w trendach i nowych technologiach. Ponieważ są przyzwyczajeni do odczytywania nawet 500 komunikatów marketingowych w ciągu godziny, trudno przekazać im dużą ilość informacji. Dostosowanie rynku i reklam do tych młodych konsumentów staje się ogromnym wyzwaniem dla wielu firm. Dobrym przykładem firmy, której udało się dostosować swoje reklamy do młodych konsumentów, jest coca-cola. Aby osiągnąć taki sukces, istotne jest poznanie w jaki sposób przyciągnąć ich uwagę oraz jakich narzędzi użyć, by efektywnie do nich trafić z komunikatem. (www.nowymarketing.pl)

Kolejna duża zmiana w algorytmie Google – tym razem…Fred?

Flinston
8 marca czyli w dzień kobiet, Google wprowadziło najprawdopodobniej kolejną aktualizację swoich algorytmów. Wiele wskazuje według autora na to, że jest ona związana z linkowaniem w sposób niezgodny z wytycznymi dla webmasterów. Google nie potwierdziło oficjalnie tych zmian, pomimo wielu pytań. W kręgach SEOwych aktualizacji nadano nazwę : Fred. (www.semandseo.pl)

Reklamy graficzne w AdWords. Test trzech baner makerów: Bannerwise, Bannersnack, Canva

3
Internetowe aplikacje służące do projektowania mogą znacznie usprawnić tworzenie grafik, a do ich obsługi nie jest potrzebna specjalistyczna wiedza. Na potrzeby artykułu przetestowano wybrane programy pod kątem szybkości oraz wygody użytkowania. Stąd wiadomo, że jeżeli myślimy o tworzeniu ciekawych banerów reklamowych na potrzeby własne lub klientów w formacie HTML5 oraz o częstym ich odświeżaniu lub testach A/B – powinniśmy wybrać Bannerwise. Bannersnack nie daje możliwości tworzenia innych banerów na bazie tej samej animacji, dlatego produkcja reklam na potrzeby Google AdWords zajmuje dużo więcej czasu. Możliwości Canvy wskazują na to, że prawdopodobnie będzie chętniej wykorzystywana do zarządzania marką w social mediach. Pomimo, że możemy tworzyć slajdy, to nie ma opcji dodawania do nich animacji i zaprojektowania banerów HTML5. (www.fineperformance.pl)

Jak budować biznes w oparciu o media społecznościowe? [Social Media Convent]

admonkey
Błyskawicznie rozwijające się social media znacznie utrudniają efektywny rozwój biznesu. Trudno jest nadążyć za coraz nowszymi funkcjami i w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych. Obecnie przy użyciu social mediów buduje się nie tylko wizerunek marki, ale również strategię marki, strategię komunikacji, branding, a nawet przeprowadza się rozmowę rekrutacyjną. W tym wypadku sama znajomość Facebooka czy innych mediów społecznościowych już nie wystarcza. (www.admonkey.pl)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *