Loading
Memtor Marketing

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa

W przypadku tak konkurencyjnego rynku jakim jest stolica, zwykłe działania marketingowe offline nie wystarczą. Aby przebić się i dotrzeć do świadomości klientów niezbędne są działania marketingowe w internecie, w szczególności SEO i SEM.Przy pozycjonowaniu witryny, lokalizacja agencji wykonującej taką usługę nie ma wpływu na efekty pracy. Nasze działania wymagają współpracy z klientem, którą można oprzeć na korespondencji elektronicznej jak i kontakcie telefonicznym, ale wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów możemy spotkać się w naszym biurze w Warszawie bądź w siedzibie klienta.

Strategia pozycjonowania w Warszawie

Warszawa to bardzo duży rynek z dużą konkurencją, dlatego strategia pozycjonowania musi być odpowiednio dobrana i przemyślana. Do grupy konsumentów zaliczają się tu mieszkańcy miasta jak i bardzo duża ilość osób z Polski i z zagranicy odwiedzających to miasto w celach biznesowych czy turystycznych. Wszystkie te osoby są potencjalnymi klientami i aktywnie poszukują produktów i usług. Firmom z Warszawy chcącym ich pozyskiwać, proponujemy promowanie w sieci za pomocą pozycjonowania lokalnego (local SEO).

Pozycjonowanie witryny lokalnej warszawskiej firmy na frazy ogólne może nie być najlepszym posunięciem i nie dawać rezultatów. Konsumenci szukający usług w danej okolicy, często wpisują w wyszukiwarkę frazy typu usługa + lokalizacja dzięki czemu dużo łatwiej jest im odnaleźć ofertę firmy z najbliższej okolicy.

Z tego powodu naszym klientom prowadzącym działalność w Warszawie sugerujemy następujące frazy podobne do tych jak dla gabinetu dentystycznego:

  • Stomatolog Warszawa – 6 600 wyszukiwań miesięcznie
  • Dentysta Warszawa – 5 400 wyszukiwań miesięcznie
  • Stomatolog Ursynów – 880 wyszukiwań miesięcznie

Warto również zdecydować się na tzw. frazy „long tail” (długi ogon), które jeszcze dokładniej określą ofertę i precyzyjnie dotrą do grupy zainteresowanych osób. W przypadku gabinetu stomatologicznego można wybrać słowa kluczowe takie jak:

  • Leczenie kanałowe Warszawa – 260 wyszukiwań miesięcznie
  • Wybielanie zębów Warszawa – 1600 wyszukiwań miesięcznie

Działania lokalnego SEO powiązane są również z Google Maps, ponieważ użytkownicy poszukujący firm w okolicy często właśnie z nich korzystają, a dodatkowo wizytówka tam zamieszczona wyświetla się również w wynikach wyszukiwania. Oczywiście taka wizytówka powinna być szczegółowo wypełniona z podaniem godzin otwarcia, numeru telefonu, adresu, odpowiedniej kategorii czy opisu działalności. Ponadto daje ona możliwość zbierania opinii od klientów.

Pozycjonowanie firm z Warszawy

Nasze wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwoliło wypracować ofertę na pozycjonowanie, która zawiera działania takie jak:

  • – Analiza słów kluczowych (keyword research) – bardzo ważne jest odpowiednie dobranie pozycjonowanych fraz i analiza ich potencjału. Powinny one w jak najlepszy sposób opisywać profil prowadzonej działalności i oferowanych przez nią usług.
  • – Audyt strony internetowej – zbadanie witryny od strony technicznej, jej struktury i dostosowania do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
  • – Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek – wyeliminowanie błędów, jakie zostały zdiagnozowane podczas audytu, zoptymalizowanie szybkość wczytywania strony (Google Page Speed), czy uproszczenie nawigacji usprawniające korzystanie ze strony i optymalizujące ścieżkę konwersji.
  • – Analiza i dostosowanie treści w serwisie – propozycja modyfikacji i wskazanie możliwości rozszerzenia tekstów, które może zrealizować klient lub to my stworzymy nowe angażujące teksty spełniające wymogi stawiane przez Google.

Promuj firmę w internecie z Memtor Marketing

W naszym portfolio mamy klientów z różnych branż, dlatego rozumiemy, że każda działalność wymaga indywidualnego podejścia do pozycjonowania, a wieloletnie doświadczenie pozwala nam dopasować usługę precyzyjnie do potrzeb klienta z uwzględnieniem specyfiki lokalnego rynku i w oparciu o specjalistyczne narzędzia. Nasze działania pomogą:

  • – zostać zauważonym pośród konkurencji,
  • – dotrzeć do dużej grupy potencjalnych klientów,
  • – znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania,
  • – zoptymalizować stronę internetową,
  • – zwiększyć ruch w witrynie i sprzedaż.

Jeżeli zależy Ci na rozwoju biznesu i chcesz wysunąć się na pierwszy plan na konkurencyjnym rynku w Warszawie skontaktuj się z nami – jesteśmy gotowi do działania!