Loading
Memtor Marketing

Pozycjonowanie stron internetowych Kraków

Rynek lokalny

Konkurencja na rynku lokalnym w Krakowie jest bardzo duża, dlatego wybór agencji marketingowej powinien być przemyślany. Skuteczne dotarcie do klienta wymaga sprawnego połączenia działań SEO i SEM, które warto powierzyć osobom posiadającym doświadczenie w tym zakresie. Podjęcie dobrej decyzji i wybór profesjonalnej agencji marketingowej zaowocuje dużymi zyskami dla promowanej firmy.

Lokalizacja agencji wykonującej usługę nie ma wpływu na efekty pozycjonowania, dlatego nie warto się ograniczać tylko do firm posiadających swoje biura w Krakowie. Naszą komunikację z klientem możemy oprzeć na korespondencji elektronicznej, kontakcie telefonicznym lub wychodząc naprzeciwko oczekiwań – spotkaniach w biurze u klienta lub naszym.

Jakie korzyści zyskamy dzięki pozycjonowaniu lokalnemu? Pozycjonowanie lokalne – strategia ( przykład fraz kluczowych dla konkretnego miasta)

W pozycjonowaniu lokalnym kluczowe jest dotarcie do klientów poszukujących określonych usług lub produktów w obrębie danego obszaru – tu i teraz. Jeżeli prowadzimy firmę świadczącą usługi na terenie ograniczonego obszaru jakim jest np. Kraków, nie interesuje nas dotarcie do osób z Gdańska, Poznania czy Warszawy. W Krakowie taką grupą będą przede wszystkim mieszkańcy miasta jak i bardzo duża ilość turystów z Polski i z zagranicy. Dotarcie do nich z ofertą, która zaspokoi ich potrzeby, jest kluczowe. Poprzez dobre targetowanie, wszystkie te osoby mogą zostać naszymi potencjalnymi klientami. Zwykłe działania marketingowe offline nie wystarczą aby przebić się z ofertą pośród konkurencji.

Pozycjonowanie to proces długofalowy, przy którym niezbędna jest cierpliwość. Dobrze zaplanowana strategia i działania stanowią gwarancję zbudowania wizerunku silnej i wiarygodnej marki. Użytkownicy coraz częściej wyszukują interesujące ich rzeczy poprzez wpisanie w przeglądarkę fraz typu usługa + lokalizacja. Pozycjonowanie firmy na frazy ogólne nie przyniesie w tym wypadku oczekiwanych rezultatów. Dlatego naszym klientom z Krakowa prowadzącym np. salon masażu tajskiego proponujemy pozycjonowanie ich stron www na słowa kluczowe jak:

  • masaż kraków – 2900 wyszukiwań miesięcznie
  • salon masażu kraków – 210 wyszukiwań miesięcznie
  • masaż kraków centrum – 90 wyszukiwań miesięcznie

Dobrym rozwiązaniem, aby przyciągnąć klientów zainteresowanych bardziej szczegółową ofertą jest zastosowanie fraz typu „long tail”(długi ogon). Dla gabinetu masażu w Krakowie warto wybrać słowa kluczowe jak:

  • masaż relaksacyjny kraków – 480 wyszukiwań miesięcznie
  • masaż sportowy kraków – 170 wyszukiwań miesięcznie
  • masaż tajski kraków – 590 wyszukiwań miesięcznie

Podczas lokalnego pozycjonowania strony www nie można zapomnieć również o wizytówce w Google Moja Firma, która pojawia się w wynikach wyszukiwań. Dzięki niej klienci uzyskają informacje m.in. na temat adresu, godzin otwarcia biura, numeru telefonu, opinii na temat firmy. Będą mogli łatwo i szybko wybrać najbardziej optymalną drogę do siedziby przedsiębiorstwa, umówić się na wizytę do specjalisty w gabinecie dentystycznym czy zamówić stolik w restauracji.

Przykład wizytówki Google Moja Firma w wyszukiwarce:

Przykład wizytówki Google Moja Firma w wyszukiwarce:

Pozycjonowanie firm z Krakowa Pozycjonowanie lokalne – omówienie (analiza słów kluczowych, audyt itd.)

Lokalne SEO sprawdza się przede wszystkim w przypadku firm lokalnych, prowadzących sprzedaż swoich produktów i usług na ograniczonym obszarze. Podczas promocji warto uwzględnić ich atuty takie jak bliskość, dostępność oraz możliwość osobistego kontaktu z pracownikami, właścicielami. Pozycjonowanie lokalne jest skutecznym narzędziem w promocji małych przedsiębiorstw, które dzięki niemu mogą konkurować z dużymi firmami, przy znacznie mniejszym budżecie.

Agencja Memtor Marketing Dlaczego warto nas wybrać? (wymienione korzyści)

Współpracujemy z klientami z rożnych branż, dlatego wiemy, że każdy przypadek wymaga indywidualnego podejścia. W naszym zespole pracują specjaliści posiadający dużą wiedzę popartą wieloletnią praktyką. Od początku stosujemy skuteczne działania mające na celu optymalizację stron internetowych, które przekładają się na znaczną widoczność w organicznych wynikach wyszukiwań. Łatwo dopasujemy usługę do specyficznych wymagań i potrzeb klienta. Dzięki zastosowaniu specjalistycznych narzędzi i z uwzględnieniem wymagań lokalnego rynku, pomożemy:

  • – wybić się na tle konkurencji,
  • – przyciągnąć uwagę wielu potencjalnych klientów,
  • – osiągnąć wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwań,
  • – zoptymalizować stronę internetową,
  • – zwiększyć zaangażowanie i ruch w witrynie,
  • – wpłynąć na wzrost sprzedaży.

Jeżeli jesteś zainteresowany skuteczną promocją swojego biznesu na konkurencyjnym rynku w Krakowie, nie czekaj i skontaktuj się z nami. Z chęcią przedstawimy darmową i niezobowiązującą wycenę przygotowaną specjalnie dla Ciebie.