Loading
Memtor Marketing

Pingwin wspiera Pandę – nowy algorytm w wyszukiwarce Google

image title

Google Pingwin - maskotka nowego algorytmuPenguin – nowy algorytm wyszukiwarki Google. Został wdrożony z końcem kwietnia 2012. Ma na celu zwiększenie jakości wyników wyszukiwania poprzez ograniczenie technik spamerskich w procesie optymalizacji stron pod kątem naturalnych wyników wyszukiwania. Teraz, aby uniknąć kar należy jeszcze bardziej zastanowić się nad stosowaniem rozwiązań mogących budzić wątpliwości o przynależność do jednej z niewskazanych praktyk. Zwraca się uwagę szczególnie na praktyki ukrywania linków, duplikowania treści, sztucznego wypełniania słowami kluczowymi tekstu i metaopisów. Podkreśla się w dalszym ciągu jako złotą zasadę bezpiecznego pozycjonowania unikalną, niepowtarzalną i wartościową treść.
Głośne w ostatnim czasie są spadki w naturalnych rankingach tych witryn, które były promowane poprzez hurtowo kupowane słabej jakości linki, ale słychać też głosy o niedoskonałości nowego algorytmu i rozwijaniu się zjawiska negatywnego SEO (depozycjonowania).
Czy sami zauważacie konsekwencje nowych procedur oceny działań SEO? Prowadzone przez nas projekty odnotowują wahanie – jedne w górę inne w dół. Jeden z naszych projektów jest oparty na flashu. W planie optymalizacji miał zostać przerobiony na przyjazny HTML. Okazało się jednak, że dzięki działaniom zewnętrznym znalazł się i trzymał długo w ścisłym top dla wytypowanych słów kluczowych. Z początkiem maja spadł poza pierwszą stronę dziesięciu wyników na początek drugiej strony. Zachęcamy do dzielenia się swoimi uwagami.

Inne artykuły:

www.searchengineland.com/google-talks-penguin-update-recover-negative-seo-120463

www.googleblog.blogspot.com/2012/05/introducing-knowledge-graph-things-not.html

www.googlewebmastercentral.blogspot.com/2012/04/another-step-to-reward-high-quality.html

4 thoughts on “Pingwin wspiera Pandę – nowy algorytm w wyszukiwarce Google

  • admin

    linkologia

    Ja nigdy nie stosuje masowego dodawnia linków. Kilka prostych reguł i nie podpadnie się ani pandzie ani pingwinowi. A więc: zdobywanie mocnych linków, nie korzystanie z systemów wymiany linków, lub ograniczone i umiejętne korzystanie z tego. Jeśli kupowanie hurtowych linków to na różne anchory i tylko do mocnych stron. Regularne dodawanie linków i to dobrych linków, zamiast sypanie blastem stu linków a potem przez miesiąc nic nie robienie 😉

    Odpowiedz
  • admin

    Darwin

    Interesujący tekst: searchenginewatch.com/article/2186355/How-to-Identify-a-Link-Profile-Susceptible-to-Google-Penguin

    Odpowiedz
  • admin

    SEOmastTer

    Tylko Płotki nie mają szans. Rekiny zawsze sobie poradzą!

    Odpowiedz
  • admin

    Darwin

    Panda to leniwe zwierze. Pingwin takim samym się wydaje na lądzie. Gdy widzi się go w wodzie nie można go określić leniwym. Ryby nie mają szans!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *