Loading
Memtor Marketing

Nowoczesna reklama twojej firmy

image title

Rozwój marketingu i przeniesienie większości działań do Internetu sprawiło, że duża część firm skupiła się najbardziej na możliwościach i reklamie w tym obszarze. Aktywność marketingowa tego typu odsuwa na dalszy plan rozwiązania o nieco bardziej tradycyjnym charakterze. Aby dotrzeć do klientów potrzeba kreatywnych pomysłów. Wszelkie reklamy się przejadają, nie przepadamy za nachalnością, za namawianiem sprzedawców. Tradycyjne reklamy kojarzą nam się najczęściej z narzuconym komunikatem. Z tego powodu aby dotrzeć do klientów, najlepszym rozwiązaniem byłoby połączenie reklamy z tym, co lubi każdy, czyli z prezentem. Podarunek nigdy nie kojarzy się negatywnie, jest to mile widziany gest. Głównym zadaniem reklamy w mediach, jest wypromowanie produktu, natomiast gadżety reklamowe promują firmę i markę w bardziej subtelny sposób. Z przeprowadzonych przez „Advertising impact of promotional items” w 2011 r. badań wynika, że gadżety reklamowe są chętnie używane i pozostają w posiadaniu obdarowanych nimi osób, nawet kilka lat. Również duża liczba konsumentów przekazuje niepotrzebne im już gadżety komuś innemu. Z tego powodu, wybierając rodzaj artykułu promocyjnego należy zwrócić uwagę na to, na ile będzie on użyteczny.

O czym warto pamiętać wybierając gadżety reklamowe?

  • Są wizytówką firmy – nieodpowiednie mogą szybko stać się antyreklamą.
  • Liczy się jakość – nie warto organizować akcji promocyjnej bardzo tanim kosztem, tylko po to aby ją przeprowadzić.
  • Ważna jest estetyka – elegancja i dobry gust są zawsze w cenie.
  • Logo nie powinno przytłaczać całego produktu.
  • Odpowiednia ilość – bierzmy pod uwagę ile upominków mamy szansę rozdać w określonym czasie.

Gadżety w służbie SEO

Gadżety są przekazywane przyszłym i obecnym klientom, partnerom biznesowym jak i pracownikom. Firmy produkujące i sprzedające je zapewniają tak szeroką ofertę, że możemy wybierać produkty w bardzo dużym przedziale cenowym. Im dłużej osoba będzie korzystać z otrzymanego gadżetu, tym dłużej firma pozostanie w jej pamięci. Część osób zdecyduje się na zakup produktu z naszej oferty, natomiast inni poznają jej szczegóły i prawdopodobnie skorzystają z niej w przyszłości. Oznacza to, że na naszej stronie internetowej lub sklepie online, pojawią się nowi internauci. Spowodowany w ten sposób ruch, może sprawić, że strona będzie cenniejsza dla wyszukiwarek internetowych na wybrane słowa kluczowe, a pozytywna reakcja z jaką spotkają się nasze produkty rozpowszechniona w sieci przez samych konsumentów.

Gadżety działające na zmysły

Lizaki reklamoweObecnie gadżet firmowy to nie tylko kalendarz, kubek czy długopis. Mamy do dyspozycji wiele oryginalnych przedmiotów. Jednym z ciekawszych rodzai są gadżety konsumpcyjne. W ich przypadku należy przede wszystkim działać na zmysły, czyli podarować coś smacznego, pachnącego, i pięknie wyglądającego. Idealnym zdają się być słodycze z logo, czekoladki, kosze upominkowe, napoje energetyczne czy lizaki reklamowe. To niedroga a smaczna forma reklamy, która na pewno zainteresuje wszystkich konsumentów, zarówno małych, jak i dużych. Możliwość stworzenia indywidualnego lizaka reklamowego sprawia, że jest to idealny gadżet. Przede wszystkim bowiem umożliwia naniesienie obrazów, treści, jakie nam się marzą. Może to być logo, sezonowy produkt, hasło reklamowe, określone kolory. Przede wszystkim jednak jest to gadżet, który dobrze się kojarzy i zostaje zapamiętany. Tak więc jeśli chcemy zorganizować świetną kampanię reklamową, to gadżety konsumpcyjne muszą się w niej znaleźć. To gwarantuje pozytywne odebranie przez klientów i być może zwiększoną sprzedaż produktów naszej firmy. Koszt takiej kampanii szybko się zwraca, a jeśli dodatkowo podarujemy słodycze dzieciom, to najpewniej przyciągną swoich rodziców do naszego biura, co zapewne zakończy się lepszą sprzedażą i większą liczbą lojalnych klientów. Tak więc warto zdecydować się na nowoczesną kampanię reklamową.
Możliwości jakie posiadają gadżety reklamowe są nie do przecenienia, zarówno dla firm od dawna istniejących na rynku, jak i dla zupełnie nowych przedsiębiorstw. Pamiętajmy o tym, że upominki wraz z reklamą internetową są najskuteczniejszym, a zarazem najtańszym – nośnikiem reklamy.