Memtor Marketing

Marketingowe nowości – marzec 2021

Aktualizacje od Google Maps i Google Ads. Trzy nowe możliwości zarabiania na Facebooku, dzięki wideo. Możliwość optymalizacji kampanii Google Ads na bieżąco.

Przyszła do nas wiosna, tylko w pogodzie złapała małe opóźnienie. Oprócz wiosny nadeszła także trzecia fala, co nie ułatwia markom i przedsiębiorcom planowania kolejnych kroków promocyjnych. Niestety wiele firm walczy o przetrwanie i wydatki marketingowe musi dzielić na etapy. Jak zatem branża marketingu obecnie się rozwija, wychodząc naprzeciw przedsiębiorcom?



Microsoft Advertising może pomóc w zarządzaniu skutecznością grup reklam, tworząc sugerowane dodatkowe reklamy dla grup reklam, które wydają się nieskuteczne. Oparty na sztucznej inteligencji Microsoft Advertising oferuje pomoc, identyfikując grupy reklam, które mają potencjał zwiększania skuteczności i tworząc nowe reklamy na podstawie istniejących reklam. »



Witryny edukacyjne mogą korzystać z nowego typu znaczników danych strukturalnych, aby kwalifikować się do wyświetlania wyników z elementami rozszerzonymi w wyszukiwarce Google. Witryny zawierające treści, takie jak problemy z ćwiczeniami i strony z rozwiązaniami matematycznymi, mogą korzystać z danych strukturalnych, aby kwalifikować się do nowych wyników z elementami rozszerzonymi. »



Google aktualizuje wyniki PageSpeed ​​Insights i ogłosił, że wszystkie wyniki Page Speed ​​wzrosną od 3 marca 2021 roku. Wyniki PageSpeed Insights (PSI) uległy ostatnio poprawie we wszystkich obszarach, ale nie mają nic wspólnego ze zmianami wprowadzonymi na stronach internetowych, których wyniki są lepiej oceniane, lecz z metodologią oceny danych. »



Ogłoszone ostatnio funkcje Map Google mają na celu ułatwienie udostępniania i znajdowania lokalnych rekomendacji. Nowe możliwości dla społeczności mogą wnieść trochę przyjemności do tego procesu.
Mapy Google przedstawiają użytkownikom trzy nowe sposoby dodawania przydatnych treści dla innych, w tym możliwość udostępniania zdjęć bez pozostawiania recenzji. »



Facebook dodaje 3 nowe sposoby zarabiania pieniędzy na wideo, które obejmują: zarabianie na krótkich filmach, rozszerzenie uprawnień na więcej twórców treści czy ułatwienie twórcom zarabiania na zaangażowaniu widzów. Możliwość zarabiania na filmach publikowanych na Facebooku jest dostępna dla stron, które spełniają określony zestaw kryteriów. »



Google Moja Firma wprowadza nowe funkcje dla sklepów, które oferują opcje dostawy i odbioru artykułów spożywczych. Informacje są dodawane do wyszukiwania automatycznie, co oznacza, że nie są potrzebne żadne prace ze strony firm. »



Aplikacja mobilna Google Ads jest aktualizowana o dwie nowe funkcje, które pomagają reklamodawcom monitorować i poprawiać skuteczność kampanii na bieżąco. Nowe funkcje obejmują: niestandardowe powiadomienia o zmianach wydajności i statusu oraz więcej danych o wahaniach skuteczności kampanii. »



Wyszukiwarka Google zyskuje funkcję Full Coverage, która umożliwia wyświetlanie najnowszych wiadomości, która zapewnia więcej kontekstu na temat artykułów z wielu źródeł. Funkcja Full Coverage została po raz pierwszy wprowadzona w Google News w 2018 roku i dopiero teraz pełne pokrycie jest dostępne w wynikach wyszukiwania. »

Exit mobile version