image title

W maju tego roku mamy naprawdę ciekawe aktualizacje i zmiany w mediach społecznościowych takich jak: Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok oraz YouTube. Która z nich jest najciekawsza, to oczywiście subiektywna ocena. W komentarzu możecie się podzielić się z nami swoją opinią. Możecie także podzielić się opinią w kwestii decyzji odnośnie zaprzestania kontynuowania tego cyklu. Ponieważ nie widzimy większych korzyści z niego, rozważamy takie rozwiązanie, żeby to była ostatnia odsłona udostępnianych publicznie marketingowych nowości. Może wrócimy do tego w innej formule. Napiszcie, co myślicie.



1

Nowa opcja na Instagramie, która pozwoli użytkownikom na wyrażenie siebie poprzez dodanie wybranego zaimka osobowego w głównym opisie, czyli BIO. Oczywiście nie jest to opcja obowiązkowa do uzupełnienia. Opcja będzie dostępna dla użytkowników w najnowszej aktualizacji aplikacji. W krótkim tutorialu jest pokazane, jak ją uzupełnić. »



2

Twitter wprowadził nowy, większy format wyświetlania zdjęć, a także pozytywną zmianę w kwestii udostępniania obrazu. Zmiana dotyczy użytkowników na całym świecie i dla każdego systemu operacyjnego. Ważne, że wyświetlanie większego formatu dotyczy pojedynczego obrazu, gdy dodamy więcej zdjęć, wyświetlą się one w starym formacie. »



3

Facebook, jak obiecywał dokonuje działań w walce z fake newsami i dezinformacją. Właśnie rozpoczął testy nowej funkcji, która miałaby pomóc w ograniczeniu szerzenia się fake newsów. Nowe rozwiązanie polega na tym, że jeśli dany użytkownik chce udostępnić dalej treść na swojej tablicy, a nie zapoznał się np. z artykułem, pojawi mu się komunikat przypominający o głębszym zapoznaniem się z danym materiałem. »



4

YouTube wprowadza cztery nowe narzędzia, z których mogą korzystać twórcy podczas edycji filmów w YouTube Shorts. Po premierze wersji beta opcja YouTube Shorts jest gotowa do użytku przez wszystkich użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Twórcy z USA mogą używać aparatu Shorts w aplikacji mobilnej YouTube do nagrywania, edytowania i publikowania krótkich wideo. Oprócz nowych narzędzi do tworzenia, do aparatu Shorts są dodawane nowe funkcje, które zapewniają użytkownikom więcej opcji edycji. »



5

Google rozwija partnerstwo Shopify, dodaje sposoby robienia zakupów ze zdjęć. Wszyscy sprzedawcy Shopify mogą wkrótce wyświetlać swoje produkty w Google za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Ponadto Google wzbogaca e-commerce o więcej sposobów robienia zakupów, w tym możliwość znajdowania produktów przedstawionych na zrzutach ekranu. Oto najważniejsze informacje o wszystkich ogłoszeniach związanych z zakupami z Google. »



6

Nowe dane w Google Search Console zawierają raporty dotyczące pojawiania się problemów praktycznych i uporządkowanych danych matematycznych w wynikach wyszukiwania. Problemy praktyczne odnoszą się do materiału, który pomaga uczniom sprawdzić swoją wiedzę na dany temat, podczas gdy rozwiązania matematyczne odnoszą się do wyjaśnień, które pomagają uczniom uwolnić się podczas pracy nad problemami matematycznymi. »



7

Facebook i Instagram zaczynają pozwalać użytkownikom ukrywać swoje publiczne polubienia we wszystkich postach. Facebook twierdzi, że ukrywanie liczby polubień pozwala użytkownikom skupić się na konsumowaniu i udostępnianiu treści i nie martwić się ilością otrzymanych polubień.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *