Memtor Marketing

Marketingowe nowości – luty 2021

W lutym po akcjach promocyjnych z okazji Walentynek i przy sprzyjającej pogodzie czuć już pierwszy powiew wiosny. Jakie zmiany przyniósł nam drugi miesiąc w 2021?



Google zmienił wymagania dotyczące uporządkowanych danych wydarzenia. Wydawcy, którzy pobierają opłaty za wydarzenia, muszą je aktualizować. Aktualizacja dotyczy waluty (właściwości offers.priceCurrency). Zmiana dotyczy wydawców, którzy pobierają opłaty za wydarzenia i chcą, aby były one wyświetlane w Google. Te wymagania dotyczą również płatnych wydarzeń online. »



Google podejmuje działania, aby wymusić zgodność cen pomiędzy podanymi przy produktach w Merchant Center a cenami wyświetlanymi przy kasie. »



Google ogłosił zgodę na płacenie australijskim wydawcom wiadomości, którzy zaakceptują udział w Google News Showcase. Nie wiadomo jednak, czy to wystarczy, aby powstrzymać australijskie ustawodawstwo, które według Google zmusi ją do opuszczenia kraju. »



Sklepy Facebook i Instagram integrują się z Shopify, aby oferować Shop Pay jako opcję płatności. Według szacunków zwiększy to współczynnik konwersji o 1,72 raza. Wszyscy sprzedawcy Shopify mogą już oferować tę opcję w swoich sklepach społecznościowych. Płatności za pomocą Shop Pay są o 70% szybsze niż typowe płatności, co jest w dużej mierze spowodowane tym, jak wypełnia się dane klienta. »



Google wprowadza niewielką zmianę w sposobie mierzenia i raportowania Core Web Vitals w Search Console, co ma być korzystne dla właścicieli stron www. »



Google Hosts Search Central Live to bezpłatne wydarzenie, które zostało ogłoszone przez Google na 24 lutego. To pierwsze z serii bezpłatnych wydarzeń, które skupia zespół Google Search Central oraz społeczność SEO i właścicieli witryn. Pierwsze wydarzenie to swego rodzaju eksperyment, który ma na celu sprawdzenie, jak wirtualne wydarzenia na żywo można wykorzystać do zbudowania interaktywnego doświadczenia i nawiązania dialogu ze społecznością webmasterów. »



Google aktualizuje Search Console o nową, ulepszoną stronę Powiązania, która przeniesie wszystkie istniejące powiązania. Powiązanie odnosi się do połączenia między usługą Search Console a usługą w innej usłudze Google, np. Analytics. »



LinkedIn wprowadza nowe funkcje Pages, aby pomóc firmom w generowaniu większej liczby potencjalnych klientów, utrzymywaniu zaangażowania pracowników i uzyskiwaniu dostępu do większej ilości danych. Nowe aktualizacje stron LinkedIn obejmują: formularze Lead Gen na stronach produktów, sposoby udostępniania treści współpracownikom na karcie „Moja społeczność”, sposoby mierzenia wpływu rzecznictwa pracowników na zaangażowanie w treści i zasięg. »

Exit mobile version