Loading
Memtor Marketing

Marketingowe nowości – listopad 2019

image title
1

Nowa wtyczka Site Kit od Google dla WordPressa. Po instalacji rozszerzenie wyświetla się w panelu tuż pod linkiem do kokpitu. Uruchomienie wtyczki wymaga zalogowania się do konta Google oraz zweryfikowania własności witryny poprzez Google Search Console. Dzięki temu nie ma potrzeby uzupełniania kod strony. »

2

Facebook nie daje za wygraną w dorównywaniu serwisowi YouTube. Oprócz możliwości monetyzacji treści dla reklamodawców planowane są nowe rozwiązania. Na razie naszego kraju nie ma na liście, ale czekamy z niecierpliwością! »

3


Nowy układ wyglądu Facebooka. Teraz mamy większy wybór, tego o czym chcemy być powiadamiani.  »

4

7 listopada na światło dzienne wyszła wersja 1.2 Google Ads Editora. Ta najnowsza wersja zawiera obsługę nowych typów kampanii i aktualizacje zarządzania wieloma kontami. Wprowadzone zostały udostępnione listy wykluczających słów kluczowych oraz przeszukiwanie po rodzajach błędów na kontach i kampaniach. »

5


Przeglądarka Chrome zamierza ostrzegać o wolno ładujących się stronach. »


6

Reklamy produktowe będą się pojawiać na stronie głównej YouTube oraz w wynikach wyszukiwania. Ponadto Google wprowadza dedykowane rozszerzenia reklam analogicznie do tych, które funkcjonują w reklamach pojawiających się w wyszukiwarce. »

7

Facebook wprowadza swój system płatności. Płacić za zakupy możemy wybraną aplikacją: Facebook, Messenger, Instagram, Whats App. Wystarczy, że raz dodamy w aplikacji sposób płatności i od tej chwili jednym kliknięciem zapłacimy za zakupy. Opcja dostępna na razie w Stanach Zjednoczonych. »

8

W serwisie Facebook może wyświetlać reklamy dynamicznie dostosowane do indywidualnego użytkownika. Gigant z doliny krzemowej zaprzęga uczenie maszynowe do tego celu. Dynamicznie będą dostosowywane formaty oraz treści reklamowe. Analogicznie jak w Google Ads użytkownik wprowadza wiele wariantów a system wybierze najbardziej odpowiednie w danym kontekście. »

9

Google dostarcza więcej danych na temat skuteczności inteligentnego określania stawek.
Sygnały mogą obejmować między innymi: rodzaj urządzenia, lokalizacja, dzień tygodnia, porę dnia jak też słowa kluczowe, czy też kombinacje. »

10


Google wprowadza łączone kierowanie na odbiorców w kampaniach w sieci wyszukiwania. Połączeni odbiorcy umożliwiają reklamodawcom nakładanie na siebie kombinacji odbiorców na rynku, o podobnych zainteresowaniach, grup demograficznych i odbiorców remarketingowych przy użyciu dyrektyw „AND”, „OR” lub „NOT”. »

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *