Loading
Memtor Marketing

Marketingowe nowości – kwiecień 2020

image title
1

Google Moja Firma wprowadza nowy typ postów zaprojektowanych dla ogłoszeń dotyczących COVID-19. Aktualne wpisy będą pojawiały się u góry na profilu firmy w wyszukiwaniu lokalnym. »



2

Facebook udostępnił zestaw szablonów do wysyłania wiadomości, które mają pomóc firmom informować klientów o zmianach w usługach wywołanych pandemią COVID-19. »



3

Google wprowadza bezpłatne narzędzie, które pomoże firmom tworzyć krótkie filmy promocyjne. YouTube Video Builder będzie dostępny dla każdej firmy i umożliwi tworzenie 6- lub 15-sekundowych animacji. »



4

W związku z pandemią COVID-19 Google zdecydował się opóźnić uruchomienie programu Google Partners do 2021 r.



5

Wyniki wyszukiwania Google będą obsługiwać nowy typ znaczników danych strukturalnych przeznaczony do specjalnych ogłoszeń związanych z COVID-19. »



6

Twitter oferuje marketerom miesięczny kalendarz treści, dzięki któremu będą mogli zaplanować, co publikować każdego dnia. »



7

Google opublikowało nową stronę programisty do generowania danych strukturalnych za pomocą JavaScript. »



8

W najnowszej aktualizacji wyszukiwania Google informuje użytkowników, gdy wyniki, które widzą, są gorszej jakości niż średnia. Gdy Google nie jest w stanie dopasować zapytania użytkownika do odpowiednich wyników, wyświetli się komunikat: „Wygląda na to, że nie ma żadnych pasujących wyników dla Twojego wyszukiwania”. W przypadku niektórych zapytań Google może udzielić wskazówek, w jaki sposób ulepszyć zapytanie, aby uzyskać lepsze wyniki. »



9

Google Ads ogłosił, że jego reklamy typu „Tylko połączenia” oferują teraz reklamodawcom opcję dołączenia linku do ich witryny. Zatem wybór między połączeniem telefonicznym a przeniesieniem użytkownika na stronę internetową będzie opcjonalny. »



10

Google ogłosił, że zacznie wymagać od reklamodawców udokumentowania tożsamości użytkownika i lokalizacji geograficznej. Informacje widoczne dla użytkowników będą musiały zawierać nazwę reklamodawcy, lokalizację kraju oraz opcję przełączania na rezygnację z otrzymywania reklamy. »



11

Google umożliwia sprzedaż produktów w wynikach wyszukiwania za darmo. Wkrótce sprzedawcy będą mogli umieszczać produkty na karcie Zakupy Google w wynikach wyszukiwania. »

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *