Grudzień to intensywny czas promocji, reklam, świątecznych spotów reklamowych, w którym nie sposób nie odczuć świątecznego klimatu. Czym zaskoczył nas ostatni miesiąc 2020 roku?
Google aktualizuje Mapy o cztery nowe funkcje dla firm i wyszukiwarek poprawiające komfort zarówno użytkowników, jak i firm, które korzystają z platformy w celu docierania do klientów. Aby ułatwić komunikację między firmami i klientami, Google wprowadza m.in. funkcje przesyłania wiadomości do Map i wyszukiwarki. »
Google potwierdza, że aktualizacja podstawowego algorytmu rozpoczyna się 3 grudnia 2020 roku. To trzecia aktualizacja podstawowego algorytmu w roku kalendarzowym. Od ostatniej aktualizacji rdzenia minęło sporo czasu w porównaniu ze średnim czasem między aktualizacjami tego typu. »
Facebook opublikował 40-stronicowy raport zawierający prognozy dotyczące ważnych tematów i trendów konsumenckich na 2021 rok. Facebook podzielił swoje spostrzeżenia na cztery szerokie kategorie:
edukacja i działanie, technologia, styl życia, wolny czas. »
Twitter umożliwia użytkownikom udostępnianie tweetów na Snapchacie.
Twitter integruje się ze Snapchatem i umożliwia użytkownikom łatwe udostępnianie tweetów w ich snapach. »
Od 16 grudnia 2020 roku Facebook nakłada ograniczenia na korzystanie z API Messenger, ze względu na dostosowanie się do wytycznych dotyczących prywatności z Unii Europejskiej. Zmiany w interfejsie API Messengera ostatecznie oznaczają zmiany w możliwości korzystania z ManyChat. Te zmiany są dodatkiem do ograniczeń reklamy na Facebooku, które zostały ogłoszone 16 listopada. »
Nowa funkcja od Google dla kont firmowych. Od teraz użytkownicy w wyszukiwarce, jak i w mapach mają możliwość bezpośredniego kontaktu z firmą i zadania pytania. Google umożliwia wysyłanie bezpośrednich wiadomości, a więc staje się swego rodzaju nowym komunikatorem społecznościowym. »
Dodaj komentarz