Loading
Memtor Marketing
image title
1

Google ułatwia udostępnianie analizy słów kluczowych innym osobom poprzez Narzędzie propozycji słów kluczowych. »


2

Funkcja Google Ads oceny optymalizacji kampanii obejmie teraz także kampanie displayowe. »



3

Google zamierza udostępnić bezpośrednio w wyszukiwarce funkcję śledzenia przesyłek. Funkcja jest dostępna we wszystkich krajach, firmy spedycyjne mogą się zarejestrować aby ich dane były dostępne w wyszukiwarce. »


4

Od Facebooka miła niespodzianka – 3 nowe narzędzia odnoszące się do raportów z reklam. Mają one ułatwić odczytanie funkcjonowania kampanii. Obsługa i zarządzanie kampaniami ma być wygodniejsze. »


5

Świetną ściągę z rozmiarami grafik do mediów społecznościowych już na 2020 rok przygotował portal makeawebsitehub.com. Ilustracje z wymiarami poszczególnych grafik znajdziemy na portale takie jak: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter, Pinterest, Tumblr, Ello, WeChat, Weibo. »

6

Bardzo ciekawe zestawienie i omówienie przez ekspertów najbardziej udanych kampanii reklamowych i promocyjnych w 2019 roku. Eksperci poruszają także najciekawsze trendy formatów marketingowych na 2020, które mają największy potencjał. Dawkę takich ciekawostek zaserwował nam portal Nowy Marketing. »

7

Coroczna lista najpopularniejszych wyszukiwań produktów i tematów została ujawniona. Wybór topowych tematów można sprawdzić dla całego świata, jak i wybranego kraju. Jak różnią się wyszukiwania światowe od naszych polskich? Sprawdźcie »

8

Nowe funkcje są wdrożone w Google Analytics w zakresie mierzenia równocześnie witryny i aplikacji. Takie zestawienie danych jest podyktowane dostarczaniem lepszego zrozumienia wędrówki użytkownika »


9

Platforma Pinterst Trends w wersji beta została udostępniona użytkownikom, prezentuje najpopularniejsze terminy wyszukiwane w ciągu ostatnich 12 miesięcy w serwisie. Na początek dane dotyczą Stanów Zjednoczonych. To zdecydowanie dobra podpowiedź dla reklamodawców odnośnie planowanych działań reklamowych »

10

Wybór 22 kampanii reklamowych z 2019 roku, które spowodowały największy rozgłos. Niektóre jak najbardziej pozytywny, inne z niedowierzania, że reklamodawcom coś podobnego przyszło do głowy. Zdradzimy Wam, że przeważają te udane i ciekawe kampanie w zestawieniu Łukasza Mędrysa dla sprawnegomarketingu.pl »

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *