Udostępniamy najnowsze informacje marketingowe.

Google ogłosił aktualizację wyników rozszerzonych. Teraz wyszukiwarka będzie przenosić użytkowników bezpośrednio do odpowiedniego tekstu na stronie internetowej. »

Aktualizacja w profilach Google Moja Firma – firmy mogą teraz umieszczać różne zestawy godzin dla określonych usług, które nie są oferowane o każdej porze dnia. »

Facebook pozwala użytkownikom usuwać zbiorczo nieaktualne posty, wprowadzając nową funkcję „Zarządzaj aktywnością”. »

Google kontynuuje od kilku miesięcy prace nad aktualizacjami i zmianami zasad reklamowych. Zmiany mają dotyczyć samych reklam, obrazów promowanych oraz przyczyn naruszeń zasad Google. Najnowsze aktualizacje dotyczą konta wstrzymanego z powodu naruszeń i uzupełnienia zasad dotyczących wprowadzania w błąd. »

Google Ads ogłosił, że usunie pewne kryteria kierowania demograficznego dla reklamodawców działających w sektorach zatrudnienia, mieszkaniowym i kredytowym. »

Pinterest ulepsza funkcję wyszukiwania w aparacie Lens dzięki nowej karcie „sklep” w wynikach wyszukiwania pełnych możliwych do kupienia pinezek. Obiektyw to funkcja wbudowana w aplikację Pinterest, która umożliwia użytkownikom wyszukiwanie określonego elementu poprzez wykonanie jego zdjęcia. Wystarczy zrobić zdjęcie, a Pinterest pokaże nam zwyniki wyszukiwania z podobnie wyglądającymi elementami. Użytkownicy mogą również przesyłać zdjęcia z rolki aparatu. »

Facebook testuje nowy zestaw narzędzi, które umożliwią stronom biznesowym wysyłanie e-maili marketingowych za pośrednictwem portalu, jak i śledzić ich efektywność. »

Od teraz do września tego roku Google daje firmom możliwość bezpłatnej promocji w Mapach Google. Google Ads wprowadza promowane przypinki do reklamodawców prowadzących inteligentną kampanię, które są całkowicie bezpłatne przez następne kilka miesięcy. »

Google tworzy nowe źródło ruchu dzięki Keen. To nowy, z potencjałem skuteczności sposób na przyciągnięcie większej liczby odwiedzających witrynę. Google Keen aktywnie poleca treści użytkownikom. »

Google Moja Firma dodało 4 nowe atrybut, które firmy mogą dodać do swojej listy GMB. Dzięki temu firmy mogą wyróżnić swój wpis w wynikach wyszukiwania. »

Na Instagramie, by tworzyć reklamy nie potrzeba już obecności na Facebooku. Mając konto firmowe na Instagramie, nie trzeba łączyć się z kontem reklamowym na Facebooku ani na stronie Facebook. Teraz promocje można przeprowadzić bezpośrednio w aplikacji. »
Dodaj komentarz