Loading
Memtor Marketing

Marketingowe nowości 6/19

image title
1

LinkedIn opracowuje nowe narzędzie, które ma pomóc bardziej precyzyjnie śledzić wyniki. Niestandardowe przyciski wezwania do działania będą umożliwiały śledzenie takich wezwań jak: „skontaktuj się z nami”, „ucz się więcej”, „zarejestruj się”, „zapisz się”, „odwiedź stronę”. Dodatkowo wprowadzono również hashtagi, dzięki którym będzie możliwy kontakt z innymi członkami LinkedIn bezpośrednio przez kanał treści hashtag. »

2

LinkedIn zmienia sposób wyświetlania treści, dostosowując je bezpośrednio do zawodowych zainteresowań użytkownika. W tym celu algorytm określa kto zna danego użytkownika oraz jakie są ich relacje, z kim ten użytkownik pracował, czy z kim ma wspólne zainteresowania, a następnie na podstawie tych danych dostosowuje treści. Istotne są także grupy do których należy użytkownik, hashtagi, strony i osoby, które śledzi. »

3

Google przeprowadził test w którym zezwolił na zamieszczenie emotikon, linków czy unicode w FAQ w wyszukiwarce. »



4

W reklamach Google wprowadzono nowe sposoby promowania sprzedaży w sklepie. Według Google w ciągu ostatnich dwóch lat wyszukiwanie sprzedaży w pobliżu wzrosło o 250%. Zmiany obejmą możliwość konfiguracji lokalnych kampanii, by połączenia kierować do firm, tworzenie grup lokalizacji czy dodawanie promocji do lokalnych reklam magazynowych. Pojawi się także ulepszone inteligentne określanie stawek czy nowe raportowanie zasobów. »


5

Google wprowadza nowy format reklam, który będzie umożliwiał zamieszczanie w reklamach displayowych transmisji na żywo z platformy Youtube. Pozwoli to na rozszerzenie wideo na cały ekran i wchodzenie z nim w interakcję. »


6

W reklamach displayowych pojawi się nowy format reklam o nazwie Swirl pozwalający na interakcję z obiektami 3D. Dzięki temu użytkownicy mogą obracać przedmiotami 3D znajdującymi się na reklamie i dowolnie je powiększać, lub pomniejszać. Reklamodawcy w celu stworzenia takiej reklamy mogą wykorzystać komponent 3D lub Swirl w Google Web Designer. »

7

Google próbuje walczyć z fałszywymi wpisami, które pojawiają się w Google Maps. Fikcyjne konta tworzone za pomocą Google Moja Firma powodują, że mniejszą widoczność mają legalne oferty biznesowe. Niestety również realne firmy nie są bez winy zamieszczając w nazwie swojego profilu słowa kluczowe. Jest to niezgodne z wytycznymi Google i w rezultacie może prowadzić do zawieszenia, lub ograniczeń konta. »

8

Google testuje karuzele reklam tekstowych na telefonach komórkowych. Pojawiające się w niej reklamy mają dwa nagłówki i początek tekstu (jedną linijkę). Nie pojawiają się w niej także żadne rozszerzenia. Dzięki takiemu zabiegowi Google będzie miał możliwość obserwowania wpływu na liczbę kliknięć i współczynnik klikalności. »

9

Google zaktualizował narzędzie do testowania wyników pozwalając na wybranie obszaru między smartfonem a desktopem. Dzięki temu będzie możliwe zobaczenie jak dane strukturalne różnią się w obu wersjach oraz jak widzi je Google. Dodatkowo Google będzie udostępniał teraz więcej porad i narzędzi dotyczących problemów, jakie może mieć strona między wersją desktopową a mobilną. »

10

W Alexa.com pojawiły się nowe funkcje. Nowa usługa nosi nazwę Alexa Site Overview i pozwala na analizę słów kluczowych i odbiorców pod kątem dowolnej witryny lub jej konkurencji. Dzięki temu między innymi do witryny program dopasowuje popularne słowa kluczowe z nią związane. »

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *