Loading
Memtor Marketing

Marketingowe nowości (5/18)

image title

1Google ogłosiło ważną aktualizację narzędzia Google Trends. Zmiany dotyczą: nowych funkcji, prostszej nawigacji, większej ilości sposobów na przeglądanie danych. Interfejs narzędzia przeszedł przeprojektowanie, aby był zgodny ze strukturą Material Design, która wygląda i działa atrakcyjnie, niezależnie od tego, czy używasz Google Trends na komputerze, czy urządzeniu mobilnym. »

2Google opublikował badania nowego algorytmu, który na podstawie stron twoich oraz konkurencji potrafi wygenerować „spójny” artykuł. Tworząc oryginalne treści, nowy algorytm Google może odpowiedzieć na pytanie użytkownika bez konieczności wysyłania go na inną stronę. Nowy algorytm wyodrębnia najbardziej istotną zawartość i wyrzuca z niej mało ważne elementy. Jego działanie jest podobne do algorytmów używanych do generowania fragmentów opisowych – snippetów. »

3Nowe kampanie Google AdWords wykorzystują uczenie maszynowe, aby zmaksymalizować wartość konwersji. Google szczyci się tym, że nowy typ kampanii produktowej „”oferuje w pełni zautomatyzowane rozwiązanie do zwiększania sprzedaży i docierania do większej liczby klientów”. Standardowe kampanie zakupowe będą nadal oferowane wraz z kampaniami zakupowymi Google AdWords zoptymalizowanymi pod kątem celów, jednak jeżeli reklamodawca określi na przykład wartość konwersji jako „przychód”, AdWords automatycznie zoptymalizuje kampanię produktową, by zmaksymalizować przychody na podstawie ograniczeń budżetowych. »

4Facebook wprowadził swoją pierwszą na świecie aplikację analityczną do pomiaru wydajności stron biznesowych dla systemów iOS i Android. Korzystając z tej aplikacji, firmy mogą być na bieżąco ze wzrostem, zaangażowaniem i działaniami związanymi z konwersją. Alerty można skonfigurować, aby otrzymywać powiadomienia o wystąpieniu istotnych zmian. »

5Google Maps testuje nowy interfejs z kategoriami lokalnych sugestii wyszukiwania w Mapach Google na Androida. Nowe założenie pokazuje kategorie w zależności od tego, gdzie jest przeglądana dana mapa i pokazuje sugestie wyszukiwania dla kategorii takich jak restauracje, kawiarnie czy apteki. »

6Google ogłosił na Twitterze i forach , że powiadomi klientów lub użytkowników, którzy zostawili opinie w lokalnych wynikach wyszukiwania (Google Local), po tym, jak właściciele zareagują na ich opinie. Recenzenci otrzymają e-mail z powiadomieniem, gdy firma odpowie. Google planuje również dodać powiadomienia push dla urządzeń mobilnych w późniejszym terminie. »

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *