Loading
Memtor Marketing

Marketingowe nowości (4/18)

image title

Marketingowe nowości (4/18) 1Google AdWords na rynek wprowadził nowy format nazywany wideo typu Outstream. Dostosowany jest on wyłącznie do urządzeń mobilnych i ma na celu zwiększenie zasięgu kampanii poza YouTube. Reklamy będą wyświetlane użytkownikom automatycznie jednak bez dźwięku. Dopiero po kliknięciu w reklamę włączy się dźwięk. Dzięki temu reklamodawcy będą płacić tylko kiedy reklama zostanie faktycznie wyświetlona. »

2W Google Adwords wprowadzono nowe narzędzie. Program o nazwie planowanie zasięgu ma na celu prognozować zasięg reklam w serwisie YouTube oraz partnerów Google. Dodatkowo z jej pomocą reklamodawcy będą mieli możliwość sprawdzenia jakie formaty wideo najlepiej współgrają ze sobą. Program w oparciu o ustalony budżet, preferencje oraz cel marketingowy zasugeruje odpowiednią kombinację reklam dostosowaną do reklamodawcy. »

3Google dało możliwość firmom o różnej działalności, nie tylko restauracjom dodać usługi do swojego menu. Teraz skorzystać mogą z tego różni usługodawcy, fachowcy czy nawet informatycy. Należy jedynie zalogować się do wizytówki Google Moja Firma i dodać lub edytować usługę. Po dodaniu będą się one wyświetlały na profilu. »

4

Google rozpoczął testowanie przycisku więcej wyników. Dostosowany do użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych ma zaprzestać konieczność przechodzenia na kolejną stronę by zobaczyć więcej wyników. Zamiast tego załadują się one na tej samej stronie, poniżej bieżących wyników. »

5Artykuł opisuje jak poprawić współczynnik konwersji CRO. Z artykułu dowiedzą się Państwo jak z pomocą CRO: poprawić jakość strony, zwiększyć ilość osób odwiedzających, określić najtrafniejsze strony docelowe dla płatnego ruchu czy jak zwiększyć jakość wiodącą. Omawiane są również sposoby wykorzystania CRO do uzyskania większych korzyści z reklam na portalach społecznościowych i SEO. »

6

Artykuł opisuje w jaki sposób Google zbiera dane dotyczące szybkości strony. Dotychczas sądzono, że używa do tego specjalnych Googlebotów. Zebrane informacje wskazuje, że pobiera je także od użytkowników Chrome, którzy zdecydowali się na dodanie punktu pomiarowego. »

7W ostatnim czasie dużo produktów i usług Google zostało zmienionych. Wprowadzone zmiany kładą nacisk zarówno na funkcjonalność, jak i wygląd. Wśród nowości pojawiły się między innymi: nowy filtr w Google Search Console, który skupia się na wyglądzie wyszukiwania, nowa funkcja wyszukiwań na telefonie o nazwie ciekawe wyszukiwania, wyświetlanie dwóch typów reklam dla jednego zapytania oraz zmiana wyglądu przeglądarki Google Chrome. »

8Google wprowadza nową funkcję do Google Adwords opierającą się na sztucznej inteligencji. Zautomatyzowane zostaną sugestie dotyczące nagłówków, tekstów reklamowych czy rozszerzeń. Aktualizacja stworzona została w oparciu o trend jakim jest oferowanie coraz więcej sztucznej inteligencji. Może ona znacznie ułatwić proces zarządzania reklamami, a tworzenie nowych kampanii będzie szybsze i łatwiejsze. »

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *