Loading
Memtor Marketing

Marketingowe nowości (2/18)

image title

Wznawiamy nasz cykl publikacji nowości z branży marketingu internetowego. Jeśli nie masz czasu śledzić informacji branżowych, a chcesz być na bieżąco zapraszamy do lektury.

Marketingowe nowości (2/18)

1. Wyszukiwanie głosowe zyskuje na znaczeniu. Rozwój wyszukiwania głosowego przekształca wyszukiwarki w „mechanizmy odpowiedzi”, które wymagają innej strategii i zestawu składników, aby osiągnąć sukces. Więcej

2. W wynikach wyszukiwania Google zaczynają pojawiać się wieloaspektowe polecane fragmenty z odpowiedzią (multifaceted featured snippets). Google aktualizuje funkcje wyników wyszukiwania za pomocą rozszerzonego fragmentu kierowanego na ogólne, wieloznaczne zapytania. Więcej

3. Zostało wprowadzone osiem typów negatywnych opinii, które Google może usunąć. Warto wiedzieć w jakich sytuacjach można się o to starać.
– recenzja która zaprzecza sama sobie;
– wystawienie przez jedną osobę negatywnych opinii dla większej ilości firm powiązanych ze sobą;
– pozostawienie dużej ilości negatywnych opinii w krótkim odstępie czasowym, co może wskazywać, że wystawiła je jedna osoba;
– wystawienie złej recenzji wszystkim firmom poza jedną, co często oznacza, że opinie wystawiła właśnie osoba z tej firmy;
– przypadkowe wystawienie negatywnej opinii firmie, której ona nie dotyczy;
– wystawienie złej opinii przez jedną osobę kilku lokalizacją jednej firmy;
– wystawie5.nie złej opinii o byłym lub obecnym pracodawcy;
– otrzymanie wielu negatywnych opinii wskutek kontrowersyjnego incydentu medialnego; Więcej

4. Google rezygnuje z obsługi meta tagów słów kluczowych dotyczących wiadomości. Po latach opowiadania wydawcom o potrzebie używania słowa kluczowego news meta keywords tag, Google oświadczył, że przestał go wspierać kilka miesięcy temu. Więcej

5. Snapchat wprowadził nowość, która zapewnia dostęp do analiz odbiorców. Wybrani twórcy treści na tym portalu uzyskają dostęp do danych analitycznych. Obejmuje to, takie dane jak wyświetlenia wątków, zaangażowanie i dane demograficzne. Więcej

6. Instagram testuje nową funkcję, która pokazuje użytkownikom, kto zrobił zrzut ekranu ich story. Serwis wprowadza ją jako ograniczony test. Nie wiadomo, czy zostanie ona wdrożona na szerszą skalę. Wszystko zależy od ogólnej reakcji użytkowników. Więcej

7. Google wprowadza narzędzia Mobile Scorecard & Impact Calculator, aby zilustrować wagę prędkości stron mobilnych. Oba narzędzia mają na celu przekazanie specjalistom od marketingu wyraźnych informacji, które mają pomóc im uzyskać lepsze wyniki stosowanych działań. Więcej

8. Po miesiącach testowania Google uruchamia People Also Search For Box. Funkcja i interfejs użytkownika są teraz oficjalnie dostępne w wynikach wyszukiwania Google. Więcej

9. Od lipca 2018 roku przeglądarka Chrome będzie oznaczać witryny inne niż HTTPS jako „niezabezpieczone”. Więcej

10. O znaczeniu linków nofollow na rankowanie w wynikach wyszukiwania. Autor udostępnia analizy wskazujące, że moc SEO jest przenoszona w przypadku stron o wysokim autorytecie. Więcej

11. Google uruchomia kategorię Audyt SEO w Lighthouse Chrome. W ramach narzędzia umożliwia programistom i webmasterom przeprowadzanie podstawowych testów kondycji stron internetowych pod kątem ewentualnej optymalizacji. Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *