Loading
Memtor Marketing

Koszty

Na cenę usługi składają się takie czynniki, jak: konkurencyjność i ogólność słów kluczowych, wiek domeny i dotychczasowe wyniki witryny w wyszukiwarkach, jej atrakcyjność dla odbiorców, historia współpracy z daną firmą, ewentualna akcja promocyjna oraz czas trwania umowy.

Ogólną wskazówką co do kosztu pozycjonowania jest to, że koszt kliknięcia (CPC) jest niższy od kosztu emisji reklam Adwords (niejednokrotnie wielokrotnie niższy), lecz ostateczne koszty zależą od szczegółów umowy – wariantu rozliczeń i okresu, na jaki umowa jest zawarta. Rekomendujemy okres trwania umowy w wymiarze, który pozwoli osiągnąć skutek możliwie niskim kosztem w skali czasu. Szczegółowe informacje można uzyskać po przesłaniu formularza zapytania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *