Loading
Memtor Marketing

Public Relation i Corporate Identity w Akademii e-Przedsiębiorstw

image title

Pozycjonowanie i Public Relation egzystowały jako dwa różne byty z różnymi własnościami. Ostatnio to się zminiło i SEO oraz PR muszą współpracować w ramach zintegrowanej strategii marketingu cyfrowego. Z racji swojej profesji posiadam dużą wiedzę na tematy PR, ePR, seoPR. I na naszym blogu nie tak dawno pojawił się artykuł na ten temat, a ściśle o wpisach gościnnych. Niemniej jednak celem ugruntowania wiedzy oraz jako inspiracja i networking wziąłem udział w szkoleniu na ten temat.

Zakresem szkolenia były następujące zagadnienia:

– strategie PR, klasyczne i nowoczesne narzędzia Public Relations,
– praktyczne aspekty wykorzystania nowoczesnych narzędzi informatycznych do usprawnienia komunikacji,
– strategia komunikacyjna w organizacji oraz relacji z otoczeniem z wykorzystaniem narzędzi informatycznych,
– identyfikacja wizualnea (Corporate Identity) jako element marketingowych podstaw.

Szkolenie odbyło się dzięki projektowi Marketing w czasach mobilności przy współudziale środków unijnych i prowadzone przez Marcina Kijowskiego i Elżbietę Zielińską. Polecam tym, którzy się zastanawiają.