X

Tworzenie stron

Design & Identyfikacja wizualna

Spójność z obraną strategią i równowaga między wizualną i treściową warstwą kreacji decyduje o brandingowej efektywności.

CMS

Bez względu na to jakie są Twoje potrzeby - nowa strona, ecommerce, wizytówka lub blog znajdziemy na nie rozwiązanie.

Rozbudowa istniejącej strony

Rozbudowa strony

Chcesz dodatkowy formualrz rejestracji, czat z klientami czy integrację z mediami społecznościowymi - proponowane rozwiązania są w tym elastyczne i łatwo się integrują.

Responsive Web Design

Responsive Web Design

Upewnimy się, że strona będzie wyglądać dobrze również na mniejszych urządzeniach.

UX

Gwarantujemy niskie wskaźniki odrzuceń dzięki prostemu, intuicyjnemu doświadczeniu użytkownika skalibrowanemu dzięki testom A/B.

Pozycjonowanie

To nie osobna usługa, ale rezultat powyższych działań. Sprawdzimy czy wszystko gra w zakresie strategii SEO, treści i słów kluczowych.

Każda firma, której zależy na dotarciu do nowych klientów i pozytywnym wizerunku pośród aktualnych klientów, powinna posiadać swoją stronę. Ponad 70% ludzi zaczyna swoje zakupowe poszukiwania towarów i usług w Internecie, a ten trend stale rośnie. Dobrze zaprojektowana i wykonana witryna może stać się skutecznym narzędziem w biznesie. Atrakcyjny wizerunek serwisu internetowego to mocniejsza pozycja marki na rynku i siła biznesowego oddziaływania. Strona internetowa to minimum, a do pełniejszego wykorzystania możliwości internetowego medium zalecane są dalsze działania promujące stronę.

Wykonując lub rozbudowując strony internetowe uwzględniamy

- system CMS służący do samodzielnej administracji,
- stworzenie galerii zdjęć,
- integrację z mediami społecznościowymi,
- projekty graficzne dopasowane do indywidualnych wymogów klienta,
- tworzenie elastycznej struktury treści - ilości podstron i mediów,
- sklep internetowy powiązany z witryną,
- formularze kontaktowe, do zapisu na newsletter, ofertowe,
- mapki dojazdu do placówek firmy,
- tworzenie aplikacji społecznościowych i mobilnych.

Główne zalety posiadania strony firmowej

- forma reklamy idealna na miarę naszych czasów,
- sposób na zyskanie nowych klientów,
- łatwiejszy kontakt z firmą,
- narzędzie prezentacja produktów i usług,
- możliwe pozycjonowanie i obecność w wyszukiwarkach.

Optymalizacja użyteczności

Jeśli chcesz, żeby użytkownicy odwiedzający Twoją stronę dokonywali większej liczby konwersji (zakupów, zapisów na newsletter, nawiązanych kontaktów telefonicznych itp.), to należy optymalizować witrynę, a w szczególności strony docelowe. Ponieważ między wejściem na stronę a dokonaniem akcji wiele kwestii może spowodować, że użytkownik zrezygnuje po drodze. Dotyczy to osobno różnych urządzeń, bowiem inne czynniki mogą być krytyczne dla wersji desktopowej i mobilnej.
lejek
Drobne polepszenie każdego kroku na ścieżce do celu może spowodować poprawę ostatecznego wskaźnika konwersji o kilkanaście i kilkadziesiąt procent, a wszystko bez zwiększania ruchu na stronie. Czy na Twojej stronie poprawa skuteczności jest możliwa? W ramach usługi możemy się przyjrzeć sprawdzić i ewentualnie zmienić pewne krytyczne elementy, a wśród nich:

  • wezwanie do działania (CTA);
  • nagłówek strony;
  • sposób kontaktu;
  • wzbudzenie zaufania;
  • prostota;
  • zwrócenie się do odwiedzającego;
  • grafika, wideo;
  • linki.

Skąd możemy mieć pewność, która zmiana wpłynie na poprawę wyników? W tym celu przeprowadzimy z wykorzystaniem Optymalizatora Witryny Google testy A/B, które są świetną metodą wyboru najskuteczniejszej wersji strony – wszystko za pomocą konkretnych wartości liczbowych, a nie domysłów. Do wykonania testów, żeby była możliwość porównania wyniki przed i po, wymagana jest odpowiednia liczba konwersji w danym okresie w Twoim serwisie.

Usługi powyższe wyceniamy indywidualnie. Koszt zależy od docelowej objętości witryny, wymagań graficznych, technicznych i funkcjonalnych.