X




Wyszukiwarka Google - w organicznym i płatnym ekosystemie powiązanych technologii Search, Adwords, Analytics, AdSense czy YouTube - to nasz konik. Jesteśmy zdeterminowani, żeby drzemiący w nich potencjał optymalnie wykorzystywać w służbie naszych klientów. Ale zajmujemy się marketingiem internetowym w szerszym zakresie od strategii i semantyki przez uruchomienie, analitykę i optymalizację, również w mediach społecznościowych, witrynach Web 2.0 oraz wykorzystując email marketing.

Działamy specjalistycznie, ale mamy także usługi kompleksowego wsparcia. Oferujemy wygodne pakiety na początek oraz indywidualne warunki na stałą współpracę. Skontaktuj się abyśmy pracowali i dla Ciebie! Więcej o nas znajdziesz w dziale aktualności

Nasze osiągnięcia przekrojowo w liczbach

Wyświetlenia

10 mln

wyświetleń reklam naszych klientów miesięcznie

Budżet

2,2 mln

zarządzany reklamowy budżet PLN w okresie ostatnich 5 lat

Raporty

1,1 tys.

wysłanych raportów rocznie

Konwersje

10,3%

średni wskaźnik konwersji

Nasza historia


Ponad 10 lat temu kilku przyjaciół odbyło pasjonującą dyskusję. Jej tematem był potencjał tkwiący w nowych technologiach. Szukaliśmy własnego miejsca, które obejmowało z jednej strony zainteresowanie semantyczną analizą języka i projektowaniem systemów informatycznych, a z drugiej marketingowymi i biznesowymi zastosowaniami. Znając poziom wykorzystania tych możliwości w firmach oraz potencjał do dalszego ich rozwoju, widzieliśmy miejsce dla naszej inicjatywy. Widzieliśmy swoje miejsce w pomaganiu małym i średnim firmom. Niedługo po tym rozpoczęliśmy wcielanie tych pomysłów w życie, a w kolejnym kroku powołaliśmy startup Ememetics Sp. z o.o.

Po dwóch latach mieliśmy oprogramowanie i obsługiwaliśmy kilkudziesięciu klientów, nasze miesięczne obroty przekraczały czterocyfrowe wartości. Z drugiej strony oprogramowanie wymagało ciągłego rozwoju, a wpisane w plan biznesowy pozyskanie kapitału nie udało się. Przyczyniło się do tego pojawienie bezpłatnej oferty Google Analytics. Zabrakło nam czegoś, aby dać radę z tym kryzysem i nie udało się zachować jedności. Podział stopniowo postępował, aż w końcu z bardziej aktywnej jednostki w ramach spółki wyłoniła się firma Memtor. To był rok 2008.

W nowej formule aktywnie podążamy wybraną dawno temu drogą. Aktualnie w jej ramach dążymy do zapewnienia eksperckiego wsparcie w zakresie marketingu internetowego. Jesteśmy zdeterminowani, żeby drzemiący w nich potencjał optymalnie zagospodarować na korzyść naszych klientów. Jesteśmy certyfikowanymi ekspertami w reklamie internetowej i certyfikowanym Partnerem Google. Dbamy o zdobywanie wiedzy i chętnie dzielimy się nią. Odważnie podejmujemy ryzyko nowych wyzwań, testowania alternatywnych rozwiązań - zdobywamy doświadczenia i uczymy się na błędach. Staramy się być transparentni w swoich działaniach - słuchamy i staramy się rozumieć potrzeby naszych klientów. Tak długi okres na rynku zawdzięczamy wytrwałości i wytężonej pracy, ale nie byłoby to możliwe bez żywej empatii wobec naszych klientów – daje nam radość i siłę do dalszych działań, gdy udaje nam się zastosować owocne rozwiązania.