X
Relacje

Relacje

Content marketing tworzy ścisłe, można powiedzieć osobiste relacje między firmą a potencjalnymi klientami.

Zaufanie

Zaufanie

Zwiększa zaufanie do firmy, sytuując ją i jej produkty w kontekstach istotnych dla odbiorcy w nienachalny sposób wpływa na decyzje o zakupie.

Wizerunek eksperta

Poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniami budujemy wizerunek eksperta w naszej branży.

Większy zasięg

Dobry kontent zwiększa ruch na blogu, stronie internetowej, fanpage'u, ale ma potencjał wychodzenia poza te kanały z dynamiką kuli śniegowej.

Poznanie odbiorców

Komunikacja wyzwala informacje zwrotne i pozwala zwiększać wiedzę o grupie docelowej, o potrzebach, oczekiwaniach.

Mniejsze koszty

Mniejsze koszty

Wpływanie w nienachalny i zauważalny sposób poprawia odbiór marki, amplifikuje działania marketingowe, reklamowe i sprzedażowe.

Marketing treści jest najbardziej dynamicznie rozwijającym się trendem w marketingu internetowym ostatnich lat. Polega on na tworzeniu i publikowania treści, które przyciągają uwagę i zaangażowanie użytkowników. Treść może być w różnej postaci, publikowana rozmaitymi kanałami, ale im bardziej wartościowa dla odbiorców, bardziej pomocna lub interesująca i dystansująca publikacje na temat tego samego zagadnienia, tym większy efekt przynosi. To nie przekaz reklamowy - polega na dzieleniu się wiedzą, doświadczeniem choć może mieć także charakter rozrywkowy. Gdy użytkownicy dostają to czego szukali, w jakości która spełnia ich oczekiwania, są zadowoleni i wpływa to na propagowanie korzystnego wizerunku marki. Content Marketing zyskuje na znaczeniu szczególnie w kontekście marketingu w wyszukiwarkach, w szczególności SEO, bowiem tego typu dziłania są mile widziane z pozycji polityki Google wobec działań mających na celu pozycjonowanie stron internetowych.

Widoczne efekty
Główną zaletą marketingu treści jest to, że najciekawsze treści są rozpowszechniane bezpośrednio przez internautów, czy to za pomocą mediów społecznościowych, blogów, czy też w inny sposób. W ten sposób można dotrzeć stosunkowo niskim kosztem do większego grona potencjalnych klientów. Ponadto internauta wyszukując różnych zagadnień z branży może trafić na opublikowane treści i połączyć je z nazwą firmy. W ten sposób buduje się reputację marki i zaufanie odbiorców, którzy przez to stają się faktycznymi klientami. Content marketing daje możliwość bezpośredniej rozmowy ze swoimi odbiorcami ludzkim głosem. W czasach, kiedy firmy mają bezpośredni kontakt ze swoim rynkiem należy pomyśleć o właściwej formie komunikacji. Marketing treści pomaga tworzyć bazy danych klientów firmy np. przez udostępnianie formularzy, ankiet. Gromadzenie istotnych informacji dla przedsiębiorstwa sprzyja zwiększaniu wiedzy na temat grupy docelowej i odpowiednio zarządzać danymi.

Konkretny plan
Kampania content marketingowa składa się z następujących kroków:

  • określenie grupy docelowej,
  • ustalenie obszarów, w których kampania ma działać,
  • wyznaczenie celów, jakie firma chce osiągnąć, oraz wskaźników konwersji do mierzenia,
  • stworzenie planu działania,
  • wdrożenie, czyli systematyczne tworzenie i publikowanie treści wg ustalonego planu,
  • promowanie,
  • mierzenie, analiza efektów kampanii i ewaluacja kolejnych działań.

Różne sposoby działania
Pomożemy w przeprowadzeniu kampanii content marketingu dla Twojej firmy na wybrane z poniższych sposobów:

  • stworzenie strategii content marketingowej,
  • prowadzenie lub pomoc przy prowadzeniu bloga firmowego,
  • stworzenie konkretnych treści w postaci artykułów, infografik, konkursów,
  • tworzenie i umieszczanie artykułów gościnnych na popularnych blogach i portalach branżowych,
  • w kontekście konkretnych treści działania propagujące na forach, grupach dyskusyjnych i profilach społecznościowych,


Zapytaj o indywidualną ofertę   lub   Wybierz w pakiecie marketingu organicznego